תקועים בבית? חמישה משחקים מומלצים לחופשת הקורונה

נתקעתם בבית בעקבות סגירת בית הספר? נכנסתם לבידוד? אולי סתם בא לכם לשחק מבלי לצאת החוצה ולהסתכן בחשיפה לנגיף? לאור ההתפתחויות האחרונות בנושא נגיף הקורונה אספנו עבורכם כמה משחקים שיעבירו את זמנכם בבית, ואולי יפיגו כמה מהדאגות שמלוות כעת את כולנו.

הרלוונטי: Plague Inc

משחק האסטרטגיה המפורסם זינק במכירות עוד לפני שגל הקורונה הגיע למערב. ב-Plague Inc אנו צריכים לנהל מחלה קטלנית שתתפשט לכמה שיותר אנשים ותחסל בסופו של דבר את האנושות. לא מדובר במשימה פשוטה: בני האדם האלה די עקשנים. מדינות יסגרו גבולות, יכניסו אנשים לבידוד, יפתחו חיסונים, ולמחלה שתיצרו לא תמיד יהיה קל להתקדם. המשחק זמין לאנדרואיד ול-iOS. גרסה חדשה יותר בשם Plague Inc Evolved זמינה ל-PlayStation 4, Xbox One, Switch ולמחשבי מק, לינוקס ו-Windows.

התורם: Foldit

במקום לנסות להשמיד את האנושות עם מגיפה, אולי תרצו לעזור להלחם בנגיף הקורונה? המשחק Foldit, שקיים כבר זמן רב, מאפשר לנו לבנות חלבונים שיכולים, אולי, להוות בסיס לחיסון בעולם האמיתי. כעת, המשחק מאפשר גם להתנסות מול מודל של נגיף הקורונה, ומפתחי המשחק טוענים כי התוצאות הכי מוצלחות של השחקנים יכולות להגיע לשלבי ניסוי בהמשך הדרך. המשחק הוא חינמי, ואפשר לשחק בו גם ללא רקע רפואי. המשחק זמין למחשבי Windows, מק ולינוקס, וניתן להוריד אותו מהאתר הרשמי. בהצלחה!

המצחיק: Two Point Hospital

אם מתחשק לנו להקל קצת על האווירה הטעונה, ניתן להעביר כמה רגעים משעשעים ב-Two Point Hospital. המשחק מאפשר לנו לנהל בית חולים, לדאוג לבניית מחלקות חדשות, להעסיק רופאים ולטפל בציבור. בכל הנוגע למחלות, Two Point Hospital נוקט בגישה הומוריסטית עם שלל המצאות מצחיקות – אין פה מחלות רציניות באמת. המשחק מהווה מעין חידוש רוחני ל-Theme Hospital הנוסטלגי, והינו זמין ל-PlayStation 4, Switch, מחשבי Windows, מק ואפילו לינוקס. ההרחבה החדשה של המשחק, ששוחררה בימים אלו, מזמינה גם את השחקנים הוותיקים לחזור לסיבוב נוסף.

המרגש: A Plague Tale: Innocence

נגיף הקורונה אולי נראה לנו חמור, אבל מגפת “המוות השחור” שפקדה את אירופה במאה ה-14 היתה גרועה בהרבה. המגיפה חיסלה עשרות מליוני בני אדם, בין 30% ל-60% מכלל האוכלוסיה ביבשת. המשחק A Plague Tale: Innocence מחזיר אותנו לתקופה החשוכה הזו, עם סיפור מרגש של שני יתומים (אחות ואח), המנסים לשרוד בזמן המשבר. בדרככם תיאלצו להדוף אלפי עכברושים נגועים, להתחמק משומרים ומדי פעם אפילו להלחם על חייכם. המשחק זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשבי Windows.

המתגנב: Dishonored

קשה לסכם את Dishonored במשפט אחד. כן, המשחק מתרחש בעיר המרתקת Dunwall במהלך המהפכה התעשייתית, ובהתאם לתמה שלנו – גם כאן מתפשטת מגיפה קטלנית, בעיקר באשמת עכברושים נגועים. עם זאת, זו רק התפאורה של המשחק הזה, שהוא למעשה כותר פעולה משובח הכולל התגנבות, יכולות מיוחדות, מהלכי קרב מרהיבים וסיפור מעניין. מומלץ לשחק גם בהרחבות של המשחק, המציגות את הסיפור מנקודת מבטו של הנבל, עם תוספות מבורכות ליכולות הדמות שלכם. המשחק זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ומחשבי Windows, ולפני כמה שנים הוא גם קיבל המשך בשם Dishonored 2.

זה הזמן להרגע

אם פחות מתחשק לכם להתרכז במחלות כל היום, אולי כדי להרגע עם כמה משחקים שיעזרנו לנו להפחית את המתח. משחקים יכולים להיות כלי נהדר לברוח מהמציאות לזמן קצר. לצורך כך, כבר ערכנו עבורכם רשימה של חמישה משחקים שיעזרו לכם להרגע – הזדמנות טובה לחזור לרשימה ולבדוק אם כבר שיחקנו בכולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים