כנס המפתחים WWDC 2020 של אפל יועבר בשידור חי באינטרנט ביוני

WWDC 2020 (תמונה: Apple) WWDC 2020 (תמונה: Apple)

גל ביטולי האירועים הגדולים שמלווה לא מעט מחברות הטכנולוגיה בימים אלו מגיע כעת גם לתחומה של אפל. החברה הודיעה היום (ו’, 13.3) כי תקיים את כנס המפתחים הקרוב שלה, WWDC 2020, במועדו הקבוע בחודש יוני, אך הכריזה כי הכנס כולו יתקיים בפורמט דיגיטלי חדש. ההודעה של אפל מגיעה זמן קצר לאחר הודעה דומה שיצאה מטעם מיקרוסופט, גם זו הודיעה על ביטולו של כנס המפתחים Build 2020, זה יועבר דרך האינטרנט גם כן.

באפל מציינים כי כלל תכני הכנס יועברו באופן דיגיטלי, כך שאנו צפויים לראות את הכרזותיה של החברה באירוע פתיחת הכנס, שם ייחשפו פרטים על מערכות ההפעלה הבאות של החברה, בהן iOS 14, iPad OS 14, MacOS 10.16, tvOS 14 ו-watchOS 7. לאחר אירוע הפתיחה, תעביר החברה גם סשנים עבור המפתחים, דרכם יוכלו אלו ללמוד על העדכונים האחרונים שמבצעת החברה למערכות ההפעלה.

המצב הבריאותי החדש דרש מאיתנו לקיים פורמט חדש עבור WWDC 2020, פורמט אשר מאפשר להעביר את תכנית הכנס המלאה, כולל אירוע הפתיחה והסשנים המיועדים למפתחים סביב העולם“, ציין פיל שילר, סגן נשיא באפל האחראי על השיווק הגלובלי של החברה.

בכנס המפתחים שלה נוהגת אפל להתמקד בתחום התוכנה, כך שאנו צפויים לשמוע על עדכונים רבים שיגיעו למערכות ההפעלה השונות אותן מריצים מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי המק, מכשירי ה-Apple TV ושעוני ה-Apple Watch הקיימים וגם אלו עליהם תכריז החברה בשנה הקרובה.

יחד עם זאת, מחשבי מקבוק אייר ומקבוק פרו חדשים צפויים להיחשף השנה, וייתכן כי אפל תנצל את האירוע על מנת להציגם לראשונה, במידה ולא תעשה זאת קודם לכן. מכשירי ה-iPhone 9 (או iPhone SE 2), שהשקתם הייתה צפויה להגיע בסוף מרץ, ככל הנראה לא יצטרפו להכרזות החברה במסגרת כנס המפתחים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים