פוג’יטסו-על: סמארטפון Arrows Z עם מסך 4.3 אינץ’ HD, מצלמה 13.1 מגה-פיקסל, תומך WiMax ואפילו עמיד במים

סמארטפון חדש של Fujitsu-Toshiba יושק ביפן בראשית חודש נובמבר תחת השם Arrows Z ISW11F. המכשיר יתבסס על אנדרואיד 2.3.4 (צפוי שדרוג ל-2.3.5) ויתמוך ברשת WiMax 4G, בנוסף לרשתות GSM ו-CDMA. המכשיר חסין מפני מים ושריטות לפי תקן IPX5/8. בחברה מייעדים אותו לגברים בגילאים 25-40, אבל במקביל מוציאים אותו גם בכחול ובסגול.

ה-Arrows Z מגיע עם מסך LCD בגודל 4.3 אינץ’ ברזולוצייה של 1280×720, מצלמה אחורית 13.1 מגה פיקסל, מצלמה קדמית 1.3 מגה פיקסל ויכולת לצלם וידאו באיכות HD 1080P. בפנים הוא מאכלס מעבד כפול ליבה 1.2Ghz של טקסס אינסטרומנטס מסדרת OMAP4 העוצמתית, זיכרון פנימי 1GB RAM ו-8GB ROM. בנוסף לרשתות הסלולריות המכשיר תומך ב-WiFi 802.11b/g/n, Bluetooth 2.1+EDR, FM Tuner וחיבור HDMI. יחד עם סוללה 1460mAh הוא שוקל כ-131 גרם ובגודל 64x128x10.1 מ”מ. מפרט מרשים ללא ספק.

התכונה המרכזית של המכשיר היא התמיכה ברשת הדור הרביעי WiMax. המתחרה המרכזית שלה, רשת ה-LTE, צברה תאוצה בשנה האחרונה והושקו סמארטפונים רבים הפועלים בה. זאת לעומת מגוון מצומצם של מכשירי WiMax.

ספקית הסלולר היפנית KDDI, השנייה בגודלה במדינה, תתחיל להפעיל בחודשים הקרובים רשת WiMax ולכן היא תציע את המכשיר כחלק מסדרת הסמארטפונים שלה לחורף הקרוב. בנוסף תכלול הסדרה מכשירים תומכי WiMax נוספים, דוגמת HTC Evo 3D ו-Motorola Photon.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים