עכשיו בישראל: טלפון ה-Bada הראשון Samsung Wave מושק באורנג’

סאני תקשורת, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל, משיקה ברשת אורנג’ את מכשיר ה-Samsung Wave, הסלולרי הראשון המריץ את פלטפורמת Bada של סמסונג. ה-Wave מגיע אלינו אחרי זמן המתנה רב יחסית, דבר שלא אופייני בדרך כלל ליבואנית הישראלית, אולם מדובר בפלטפורמה חדשה לגמרי, כך שזו אולי הסיבה לעיכוב. למרות הזמן המבוזבז, ה-Wave מתברג מיד בראש רשימת הטלפונים החכמים בישראל, כאשר הוא מספר מפרט מרשים מאוד הכולל את מעבד ה-Hummingbird 1Ghz הועצמתי של סמסונג ומסך מגע בגודל 3.3 אינץ’ מסוג Super AMOLED (מכשיר אחר עם מסך מסוג זה, Samsung Galaxy S, כבר יצא לנו לסקר).

סמסונג Wave נוחת בארץ ומציג לראשונה לקהל הישראלי את פלטפורמת Bada (אם כי ממשק המכשיר הינו ה-TouchWiz 3.0 המוכר ממכשירים ופלטפורמות אחרים), האמורה להיות התחליף של סמסונג למערכות הפעלה בעיקר לשוק הביניים. מפתחים יוכלו לתכנת אפליקציות עבור באדה, ובמקביל מושקת בישראל גם ה-Samsung Apps – חנות האפליקציות של סמסונג (למי שדואג, מספר רב של אפליקציות ישראליות לבאדה כבר בשלבי פיתוח, כמו Mako, חדשות2, ספורט5 ועוד).

מפרטו של מכשיר ה-Wave נותן לו את כל הכוח על מנת להיות מכונת מולטימדיה מתקדמת, הכוללת תמיכה במגוון פורמטי וידאו (MKV, Divx, WMV-HD ועוד) ואודיו, כאשר את תכני המולטימדיה ניתן לשתף בצורה אלחוטית בזכות התמיכה ב-DLNA. עוד בתחום המולטימדיה מצוייד המכשיר במצלמת 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED בעלת היכולת לצלם וידאו באיכות HD 720p. כל זאת לצד כל סוגי הקישוריות החשובים בתקנים המתקדמים ביותר: WiFi בתקן N, בלוטות’ 3.0, GPS ואפשרות שימוש במכשיר כ”נקודה חמה” – ראוטר אינטרנט סלולרי – לעד 3 מכשירים.

ה-Samsung Wave אכן מגיע מצוייד במיטב הטכנולוגיה ובגודל קומפקטי יחסית (מסכי 3.3 אינץ’, או יותר נכון 3.2 אינץ’, נעשים נדירים למצוא), אולם בקרוב צפויים להגיע לישראל מספר מכשירי שוק גבוה אחרים, שאחד מהם הינו ה-iPhone 4 שקשה לנו לראות איך יצליח ה-Wave להגיע למכירות גדולות בצילו. כמובן שאם יתומחר הווייב בצורה אטרקטיבית ביותר, ייתכן ויהיה לו סיכוי אמיתי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים