סלקום tv מציעה סרטים שרק יצאו מהקולנוע להשכרה ב-16.90 שקלים

שלט לוגו סלקום tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר ההכרזה הראשונית של חברת yes מהיום (ד’, 18.3) בבוקר, מצטרפת כעת גם סלקום להצעת סרטים שיצאו לאחרונה לבתי הקולנוע בישראל במהירות גבוהה יותר דרך שירות סלקום tv. שירות סינמה tv שזמין בסלקום tv לרוב מציג סרטי קולנוע רק 3 חודשים לאחר סיום הקרנתם בבתי הקולנוע, כך שכעת מדובר בשלב מוקדם בהרבה.

החל מהשבוע הבא, ובמסגרת שיתוף פעולה עליו הכריזה עם חברות הפצת הסרטים “יונייטד” ו”נחשון”, תוכלו למצוא בשירות ה”סינמה TV” בסלקום tv רשימה חדשה של סרטים, חלקם עלו לבתי הקולנוע רק לאחרונה. כל הזמנה של סרט תגיע במחיר של 16.90 שקלים, בהשוואה למחיר של 24.90 ש”ח שהציעה yes, ולמשך תקופה בת 48 שעות.

משועממים? הצטרפו לקבוצת הטלגרם החדשה שלנו

הסרטים שיהיו זמינים להזמנה בסלקום tv החל מהשבוע הבא כוללים את: “1917”, “ג’ודי – מעבר לקשת”, “הפרידה”, “יוצאים מן הכלל”, “נפילת אימפריית הכסף”, “רק רוצה לשיר”, “קצין ומרגל”, “ברלין: סיפור אהבה”, “בלון”, “רמי ילד של אף אחד” וגם את הסרטים “מאמי”, “עיניים שלי”, “פרשת המים”, “הצלם ממומבאי”, “בשורות טובות” וסרטי ילדים כמו “הנסיכה ושבעת הגמדים”.

קראו על כל העדכונים שלנו בנושאי תכנים והטבות של חברות שירותי הטלוויזיה בישראל בפוסט המתעדכן – לחצו כאן.

*עדכון (31.3.2020) – סלקום הודיעה על הפחתה נוספת במחיר השכרת סרט, שיעמוד על 16.90 שקלים במקום 19.90. הפרטים עודכנו בכתבה בהתאם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים