רשמי: זה עיצובו המלא של ה-Redmi K30 Pro והמפרט הטכני של התצוגה

Redmi K30 Pro (תמונה: Weibo/Redmi) Redmi K30 Pro (תמונה: Weibo/Redmi)

רק לפני מספר ימים נחשפנו לחלקו האחורי של מכשיר הדגל הבא מבית רדמי (Redmi), וכבר עכשיו אנחנו רואים לראשונה את עיצובו המלא לצד הפרטים המלאים על המסך אשר ילווה אותנו בעת השימוש. דרך סדרת תמונות אשר פרסם המותג דרך חשבון ה-Weibo שבבעלותו, זה חשף כיצד ייראה המכשיר וגילה פרטים מפתיעים על התצוגה שבחזית הסמארטפון המדובר.

על פי המידע אותו חשף המותג, בחזית המכשיר ניפרד ממסך ה-120 הרץ אותו מצאנו ב-Redmi K30 לטובת מסך בקצב רענון של 60 הרץ, אך עם פאנל מסוג Super AMOLED, על מנת להמשיך ולפצות על המצב, רדמי מבטיחים כי זה הוא מסך בעל איכות יוצאת דופן עם צבעים מדויקים וחדות מרשימה. ואם זה לא מספיק, הוא תומך בהצגת תכנים בתקן +HDR10, מגיע עם קצב קלט מגע של 180 הרץ, בהירות מלאה של עד 800 ניטים ובהירות מירבית בחלקים במסך של עד 1200 ניטים.

דרך התמונות אשר חשפו את עיצובו אנחנו מקבלים אישור על כך שהמסך אינו יגיע עם מגרעת מכל סוג שהיא, כשרדמי מעדיפים להשתמש במצלמה נשלפת ממסגרת המכשיר במקום. עם זאת, המותג ממשיך לעשות שימוש ברעיון העיצובי של נורית הלד כחלק ממצלמת הסלפי אך הפעם הצבע אותו זו תאיר ניתן לשינוי ולהתאמה אישית לבחירת המשתמש.

Redmi K30 Pro (תמונה: Weibo/Redmi)
Redmi K30 Pro (תמונה: Weibo/Redmi)

עוד באמצעות התמונות נוכל לקבל אישור נוסף לקיומו של מערך הצילום המרובע עם החיישן הראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל, כשבמסגרת התחתונה ניתן להבחין במחבר טעינה מסוג USB Type-C וגריל לרמקול, כשבצבע הלבן והסגול נקבל גם כפתור נעילה בצבע אדום. בנוסף, ניתן לראות כי המכשיר יגיע בצבעים לבן, כסוף, סגול וירוק-תכלת כשבחלק מהדגמים נמצא טבעת מסביב למערך הצילום ובחלקם האחר לא.

על ה-Redmi K30 Pro יכריז המותג באירוע שייערך ביום שלישי, ה-24 במרץ, כשלצד הפרטים שנחשפו כעת אנחנו כבר יודעים כי זה יגיע עם תמיכה ב-5G, כשהוא כולל את מערכת השבבים Snapdragon 865, נפח אחסון מסוג UFS 3.1 וזיכרון עבודה מסוג LPDDR5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים