פרטנר TV על WebOS

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי

מספר מנויי פרטנר TV מתקרב ל-200 אלף

חברת פרטנר פירסמה היום (ה', 26.3) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הרביעי של 2019 ועבור השנה כולה, והציגה ירידה חדה של 66% ברווחיות במהלך השנה החולפת. בתוך כך, חשפה כי נכון לעת זו נרשמו לשירות הטלוויזיה "פרטנר TV" כמות של 199 אלף מנויים, ובכך היא מצמצת פערים מול השירות המתחרה "סלקום TV", אשר על פי הדיווח האחרון מונה 258 אלף מנויים.

סך מנויי שירות הטלוויזיה פרטנר TV בסוף 2019 עמד על 188 אלף על פי דוחותיה הכספיים של החברה, כך שמדובר בעליה של כ-12 אלף מנויים מרבעון לרבעון ו-66 אלף מנויים חדשים במהלך השנה כולה. על כך מוסיפה פרטנר נתון עדכני יותר, אשר נוגע למועד פרסום הדוח הכספי (מרץ 2020), ועומד על 199 אלף מנויים, מה שמעיד על צמיחה של כ-11 אלף מנויים מאז נפתחה שנת 2020.

כמות מנויי הסלולר של החברה עמדה על 2.657 מיליון בסוף הרבעון הריביע לשנת 2019, עליה של 6,000 מנויים בהשוואה לנתוני הרבעון השלישי של השנה החולפת, כשבפרטנר מציינים כי העליה מיוחסת למנויי Pre-Paid בלבד. עבור שנת 2019 כולה נרשמה עליה של 11 אלף מנויים. בצד ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU) מדווחת פרטנר על ירידה של 4 שקלים בהשוואה לנתון שהוצג ברבעון השלישי של אותה שנה, כשאת הרבעון הרביעי של שנת 2019 מסיימת החברה עם נתון ARPU של 55 שקלים.

סך הכנסותיה של פרטנר בשנת 2019 עמדו על 3.234 מיליארד שקלים, המשקפים ירידה קלה בגובה 1%, כאשר הרווח השנתי נאמד ב-19 מיליון שקלים, ירידה של 66% בהשוואה לנתוני הרווח בשנת 2018. בסיכום הרבעון הרביעי של השנה הכניסה פרטנר 834 מיליון שקלים, עליה של 2%, כשבצד הרווח רשמה החברה 7 מיליון שקלים, נתון המשקף ירידה של 63% משנה לשנה.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות