הוכרז: Huawei P40 Pro Plus – עם 5 מצלמות וזום אופטי עד פי 10

Huawei P40 Pro Plus (תמונה: Huawei) Huawei P40 Pro Plus (תמונה: Huawei)

לאחר שהציגה לנו את זוג מכשירי הדגל החדשים – P40 ו-P40 Pro, וואווי (Huawei) הכריזה היום (ה’, 26.3) גם על דגם ה-Huawei P40 Pro Plus, אשר מזכיר ברובו את דגם הפרו הרגיל אך כולל מעט שדרוגים בכמה גזרות. בין היתר, נמצא כאן תמיכה בזום אופטי ראשון מסוגו עד פי 10, טעינה אלחוטית מהירה יותר מאי פעם ומבנה משודרג.

בחזיתו של המכשיר מככב מסך הזהה לזה של דגם הפרו, בגודל 6.58 אינץ’, עם פאנל מסוג Flex OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2640 על 1200 פיקסלים. חור המצלמה נותר במקומו וממשיך להוות בית לזוג המצלמות, כאשר קצב הרענון מסתכם ב-90 הרץ, צפיפות הפיקסלים עומדת על 441 פיקסלים לאינץ’ ויחס התצוגה מתפרס ל-19.8 על 9. מתחת לפני התצוגה נמצא סורק טביעות אצבע המאפשר את פתיחת הנעילה, וזה מהיר יותר ב-30 אחוז לעומת דורותיו הקודמים.

Huawei P40 Pro Plus (תמונה: Huawei)
Huawei P40 Pro Plus (תמונה: Huawei)

גזרת הביצועים מונעת על ידי מערכת השבבים Kirin 990 5G, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות מסוג Cortex-A76 בתדר מירבי של 2.86 גיגה-הרץ, זוג ליבות מסוג זהה בתדר מירבי של 2.36 גיגה-הרץ ו-4 ליבות מסוג Cortex-A55 בתדר מירבי של 1.95 גיגה-הרץ. יחד עם זו, נקבל גם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-256 או 512 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון ייעודי מסוג Nano Memory.

גופו של המכשיר עשוי קרמיקה בחלקו האחורי וזכוכית בחלקו הקדמי, בשעה שוואווי מעידה על כך שהיא משתמשת בטכנולוגיית הנקראת Nano Tech Ceramic על מנת להעניק מגע חלק ונעים תוך שמירה על הקשיחות של החומר. מעבר לכך, ה-Huawei P40 Pro Plus עמיד גם בפני מים ואבק בתקן IP68, כך שנוכל לצלול איתו עד לעומק של מטר וחצי למשך חצי שעה.

מצלמות ה-Huawei P40 Pro Plus

מערך הצילום האחורי מורכב ממצלמה ראשית ברזולוציית 50 מגה פיקסל, עם אורך מוקד של 23 מ”מ, הרכב פיקסלים מסוג RYYB לקליטת אור מרובה, מפתח צמצם f/1.9 ותמיכה בייצוב אופטי. החיישן המשני מגיע ברזולוציית 40 מגה פיקסל ומיועד בעיקר לצילום וידאו, כשזה מגיע עם אורך מוקד של 18 מ”מ לצילום בזווית רחבה לצד מפתח צמצם f/1.8.

Huawei P40 Pro Plus (תמונה: Huawei)
Huawei P40 Pro Plus (תמונה: Huawei)

זוג המצלמות הנוספות מגיעות ברזולוציה של 8 מגה פיקסל לכל אחת, בשעה שהראשונה מביניהן מציעה זום אופטי עד פי 3, עם אורך מוקד של 80 מ”מ, מפתח צמצם f/2.4 וייצוב אופטי. המצלמה הנוספת מגיעה עם אורך מוקד של 240 מ”מ, מפתח צמצם f/4.4, ייצוב אופטי ואפשרות לביצוע זום אופטי עד פי 10 וזום היברידי עד פי 20. המצלמה האחרונה במערך מיועד לאיסוף עומק (ToF) בלבד בעוד שחיישן חדש אמור לספק צבעים מדויקים יותר בתמונות.

מצלמת הסלפי שבחזית המכשיר מגיעה ברזולוציית 32 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2, תמיכה בפוקוס אוטומטי והגעה לצד מצלמת עומק וחיישן אינפרה-אדום לסריקת פנים מאובטחת בתלת-ממד וזיהוי מחוות אוויריות. ממשק המשתמש הנמצא בקדמת הקלעים הינו EMUI 10.1, בזמן שמאחורי הקלעים מדובר במערכת ההפעלה אנדרואיד 10.

את המערך כולו מחזיקה החברה באמצעות סוללה בקיבולת 4200 מיליאמפר/שעה, כשזו תומכת בטעינה מהירה חוטית בהספק של 40 וואט ובטעינה מהירה אלחוטית בהספק זהה. עם המכשיר הנ”ל וואווי ממשיכה להציע את חנות האפליקציות המשודרגת מתוצרתה בשם AppGallery, בה ניתן למצוא יותר מ-400 מיליון משתמשים חודשיים. את שירותי גוגל וחנות האפליקציות Google Play לא תוכלו למצוא במכשיר זה.

על תכונותיו של מערך הצילום, ממשק המשתמש ופרטים נוספים ניתן לקרוא בכתבה המורחבת על סדרת ה-Huawei P40 בלחיצה כאן.

זמינות ומחירים

את ה-Huawei P40 Pro Plus מציעה החברה בצבעים שחור ולבן, עבור תג מחיר של 1,399 אירו לגרסת ה-8/512 גיגה-בייט עם זמינות החל מחודש יוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים