הדלפה: זה הוא העיצוב והמפרט המלא של דגמי ה-OnePlus 8 וה-OnePlus 8 Pro

OnePlus 8 (תמונה: Twitter/Onleaks) OnePlus 8 (תמונה: Twitter/Onleaks)

חמישה חודשים חלפו מאז חברת וואן פלוס (OnePlus) הכירה לנו את סדרת ה-OnePlus 7T, וסדרת ה-OnePlus 8 מתקרבת אלינו בצעדי ענק עם הדלפה חדשה החושפת בפנינו את המפרט המלא ותמונות ההכרזה הרשמיות של המכשירים. אל עיצובם המלא של המכשירים נחשפנו כבר בחודש אוקטובר האחרון דרך תמונות הדמיה מיד לאחר ההכרזה על סדרת ה-OnePlus 7T, וכעת אנחנו מקבלים את התמונות הרשמיות לצד המפרט המלא.

OnePlus 8

מכשיר ה-OnePlus 8 עתיד להגיע אלינו עם מסך בגודל 6.55 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובקצב רענון של 90 הרץ. בחלקו העליון והשמאלי של המסך נוכל להבחין בחור מצלמה בודד וקטנטן אליו חוזרת החברה אחורה מהמסך נטול המגרעות שלה, תוך שהיא שומרת על המסך המקומר ומביאה אותו גם לדגם הסטנדרטי בסדרה.

OnePlus 8 (תמונה: Twitter/Onleaks)
OnePlus 8 (תמונה: Twitter/Onleaks)

מתחת למכסה המנוע נמצאת מערכת השבבים Snapdragon 865, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 585 בתדר מירבי של 2.84 גיגה-הרץ. יחד איתה נקבל גם 8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X, לצד 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.0. את המערך כולו החברה תחזיק באוויר באמצעות סוללה בקיבולת 4300 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 30 וואט בטכנולוגיית ה-Warp Charge 30T.

מערך הצילום שבחלקו האחורי של המכשיר יכלול 3 חיישני צילום, כשהראשי מביניהם יגיע ברזולוציית 48 מגה פיקסל, לצד חיישן משני ברזולוציית 16 מגה פיקסל המשוער להתיר צילום בזווית רחבה ומצלמה שלישית ברזולוציית 2 מגה פיקסל. בתוך חור המצלמה הממוקם בחזית הסמארטפון נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל, וזו תהיה זמינה לשימוש ישר באופן רציף לעומת המצלמה הנשלפת.

את ה-OnePlus 8 תשיק החברה בצבעים שחור, ירוק ו-Glow.

OnePlus 8 Pro

דגם ה-OnePlus 8 Pro יגיע אלינו עם מסך מקומר בגודל 6.78 אינץ’ בחזיתו, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Quad HD ובקצב רענון של 120 הרץ. גם כאן וואן פלוס מוותרת לגמרי על המסך נטול ההפרעות שלה ופורשת לטובת מצלמה המתיישבת בתוך חור במסך, כשבשני הדגמים נקבל סורק טביעות אצבע הממוקם מתחת למסך ומאפשר את פתיחת הנעילה.

OnePlus 8 Pro (תמונה: Twitter/Onleaks)
OnePlus 8 Pro (תמונה: Twitter/Onleaks)

גזרת הביצועים מונעת על ידי מערכת שבבים זהה לדגם הסטנדרטי, וזו תהיה ה-Snapdragon 865, כאשר הפעם נקבל כאן 8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR5 יחד עם 128 או 256 גיגה-בייט מסוג UFS 3.0. הסוללה המתייצבת מאחורי הקלעים מגיעה בקיבולת של 4510 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 30 וואט באופן חוטי ובהספק זהה באופן אלחוטי, לצד תמיכה בטעינה אלחוטית הפוכה בהספק צנוע של 3 וואט.

חטיבת הצילום הממוקמת בגבו של הסמארטפון מגיעה עם חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל, יחד עם חיישן נוסף ברזולוציה זהה, חיישן שלישי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן רביעי ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מצלמת הסלפי שבחזית תגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל, כשלראשונה מאז הקמת החברה מכשיר הדגל שלה יהיה עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68.

את ה-OnePlus 8 Pro תשיק החברה בצבעים שחור, כחול וירוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים