הוכרז: ACER Aspire 5 – עם מעבד AMD Ryzen 4000

נייד Aspire 5 (מקור Acer)

חברת המחשבים אייסר (ACER) הכריזה על נייד חדש מסדרת ה-Aspire 5 בעל מעבד AMD. הנייד החדש יגיע עם מסך 15.6 אינץ’ ויופעל על ידי מעבד Ryzen 5 4500U מהדור האחרון של AMD המגיע בייצור 7nm מתקדם כשהוא נועד להיות נייד לשוק הביניים של החברה.

נייד ה-Aspire 5 החדש של אייסר, בדומה לניידי ה-Swift 3 שהוצגו במהלך תערוכת CES 2020, מאמץ את מעבדי Ryzen 4000 העדכניים של AMD. מדובר על חלק משינוי שוק גדול בשוק הניידים כולו, בו אחוז הניידים בעלי מעבדי AMD מתחיל לגדול באופן ניכר בהשוואה לשנים קודמות לאחר הצגת סדרת ה-4000 החדשה.

הנייד החדש מגיע עם מסך 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD, כאשר הוא מופעל על ידי מעבד ה-Ryzen 5 4500U בעל 6 ליבות ונימים, וניתן יהיה להשיג אותו עם זיכרון פנימי של עד 24GB ואחסון SSD בנפח של עד 1TB או קשיח של עד 2TB.

נייד Aspire 5 (מקור Acer)

מפרט טכני:

  • מעבד – Ryzen 4500U עם 6 ליבות ונימים.
  • זיכרון – עד 24GB.
  • אחסון – SSD של עד 1TB או קשיח רגיל של עד 2TB.
  • מסך – 15.6 אינץ’, IPS, ברזולוציית Full HD.
  • כרטיס מסך – Radeon 6 מובנה.

נייד ה-Aspire 5 החדש של אייסר בגרסת ה-Ryzen 4000 יהיה זמין החל מחודש יוני הקרוב במחיר של החל מ-519 דולר.

מביקורות שקיימות כבר היום על סדרת ה-Ryzen 4000, מדובר כנראה באחד הצעדים הגדולים ביותר של AMD בתחום הניידים, תחום שהיה נישתי בלבד עד היום, כאשר מעבדי החברה מצליחים להציג ביצועים מרשימים בהשוואה למעבדי אינטל השונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים