דיווח: OnePlus 8 Lite יגיע בהמשך השנה תחת השם OnePlus Z

OnePlus 8 Lite ׁׁׁ(תמונה: 91mobiles) OnePlus 8 Lite ׁׁׁ(תמונה: 91mobiles)

על מכשיר ה-OnePlus 8 Lite שמענו לראשונה בדיווח שהופיע בחודש דצמבר האחרון, ובו נחשפנו אל עיצובו המלא דרך תמונות וסרטון הדמיה, אשר הציגו כי זה יכלול מערך צילום משולש ומסך בעל חור מצלמה. כעת, זוג המדליפים Ishan Agarwal ו-Max Weinbach מדווחים יחד כי המכשיר אשר נקרא בעבר OnePlus 8 Lite יגיע תחת השם OnePlus Z.

על פי מקס, המקור אשר מסר לו את הדברים התייחס אל המכשיר כ-OnePlus Z בלבד וטען כי עיצובו ומפרטו הטכני תאמו לגמרי את המפרט הטכני של ה-OnePlus 8 Lite. את הפרטים הללו מסר המקור למקס שלושה ימים לאחר שפרסם כי וואן פלוס מעוניינת להציג מחדש את מכשיר ה-OnePlus X תחת שם חדש.

כמו כן, אל הדיווח הצטרף המדליף השני לאחר מכן עם אישור משלו לדברים, על כך שהמכשיר הזול יותר השנה מבית וואן פלוס יגיע תחת השם OnePlus Z, ולא OnePlus 8 Lite. עם זאת, ייתכנו שינויים נוספים בשמו של המכשיר עד לרגע ההכרזה, אך נכון לרגעים אלו ועל פי הדיווחים אנחנו מצפים למכשיר תחת השם החדש.

על פי ההדלפות הקודמות, ה-OnePlus Z יגיע עם מסך שטוח בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED בעל חור מצלמה בחלקו העליון והאמצעי של המסך וקצב רענון של 90 הרץ. בנוסף לכך, המכשיר יגיע עם מערך צילום משולש בחלקו האחורי הכולל 3 חיישני 48, 16 ו-12 מגה פיקסל, לצד סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה אשר תתמוך בטעינה מהירה בטכנולוגיית ה-Warp Charge 30T.

את המכשיר אנו צפויים לראות רק מאוחר יותר במהלך השנה, ולא באירוע ההכרזה של החברה על סדרת ה-OnePlus 8, שיתקיים ב-14 באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים