דיווח: סדרת ה-iPhone 9 עשויה להיחשף ב-15 באפריל

Apple iPhone 9 (תמונה: Twitter/Jon Prosser) Apple iPhone 9 (תמונה: Twitter/Jon Prosser)

לאחר שנים של המתנה, אפל עשויה לחשוף את דגם ה-iPhone 9 (עשוי להיקרא iPhone SE 2) בעוד כשבועיים בלבד ללקוחות אשר המתינו למכשיר קומפקטי ועוצמתי מבית החברה. בשלב זה ידוע לנו כיצד עיצובו של האייפון ייראה כלפי חוץ ולא מעט מידע גם על מפרטו הטכני, כאשר שם אנחנו מצפים לקבל שדרוג למערכת השבבים ועוד.

הדיווח האחרון מגיע אלינו מהיוטיובר המוכר Jon Prosser, אשר מגלה לנו כי על פי מקורותיו האייפון 9 עתיד להיחשף (נכון לרגעים אלו) ב-15 באפריל, כשהמשלוחים לרוכשים יחלו לצאת ב-22 באפריל. עקב וירוס הקורונה אשר פרץ לחיינו בסערה, פרוסר מדגיש כי בגלל תנאי המגיפה ייתכן כי אפל תשנה פעם נוספת את תאריך ההכרזה.

בנוסף לכך, צירף לציוץ שפירסם תמונה של מכשיר מבית אפל שלא נחשף עד כה, אך לא התייחס לתמונה בכתב, כך שנוכל רק לשער כי זה הוא האייפון 9. המכשיר שבתמונה מזכיר מאוד את האייפון 8 המוכר לכולנו, אך שונה ממנו בכך שלוגו החברה נמצא באמצע, ולא בחלקו העליון של האייפון, קרוב יותר לחיישן הצילום הבודד.

מעבר לכך, מציין פרוסר כי על מנת להתמודד עם ההכרזה הצפויה, אפל החלה לשלוח לעובדי החברה מחשבי iMac אל בתיהם במטרה שאלו יעבדו מהבית ויוכלו לעזור. כל עובדי החברה אשר יקבלו את המחשבים הללו יעברו הכשרה, כשאחריה הם יוכלו לשמש את אפל כמוכרים רגילים וכתמיכה טכנית לרוכשי המכשיר אונליין. מעבר לכך, ידוע לנו כי האייפון 9 יגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ’, עם מערכת השבבים Apple A13 ועם עיצוב המזכיר את מכשיר האייפון 8, כשהוא כולל את כפתור ה-Touch ID בחזיתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים