הוכרז: Motorola Moto G8 Power Lite – עם סוללה גדולה ותג מחיר נמוך

Motorola Moto G8 Power Lite (תמונה: מוטורולה)

חברת מוטורולה ממשיכה לחדש את סדרת ה-Moto G8 מתוצרתה, כשרק לפני חודשיים ראינו את ה-Moto G8 Power, ולפני חודש את ה-Moto G8. לאחרונה הכריזה החברה גם על מכשיר ה-Moto G8 Power Lite, וזה מגיע עם סוללה גדולה המצדיקה את השם, מסך גדול הנפרס על חזיתו ועיצוב צבעוני בחלקו האחורי.

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS TFT LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1600 על 720 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-20 על 9, בעוד שצפיפות הפיקסלים עומדת על 269 פיקסלים לאינץ’ ובחלקה העליון של התצוגה נוכל להבחין במגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ המאחסנת את מצלמת הסלפי.

מתחת למכסה המנוע רצה מערכת השבבים Helio P35 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדרי ריצה שונים של 2.3 גיגה-הרץ ו-1.8 גיגה-הרץ. ריבוי המשימות במכשיר מתבסס על 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, בשעה שנפח האחסון עומד על 64 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Motorola Moto G8 Power Lite (תמונה: מוטורולה)
Motorola Moto G8 Power Lite (תמונה: מוטורולה)

מערך הצילום שבגבו של הדגם החדש כולל חיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.0 ותמיכה בפוקוס אוטומטי, לצד זוג חיישני 2 מגה פיקסל לאיסוף עומק ולצילום מאקרו דרך מפתח צמצם f/2.4. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל, וזו מציעה מפתח צמצם f/2.0 וגודל פיקסלים של 1.12 מיקרו-מטר. דרך מערך הצילום ניתן להסריט וידאו עד לרזולוציית Full HD בקצב של 30 פריימים לשנייה.

מאחורי הקלעים נמצא כאן את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי ולא אנדרואיד 10, כשאת המערך כולו מפעילה סוללה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג MicroUSB בהספק של 10 וואט. בנוסף לכך, המכשיר מגיע עם שקע אוזניות סטנדרטי, בלוטות’ 4.2, סורק טביעות אצבע הנמצא בגבו, עמידות בפני השפרצות מים קלות וגוף עשוי פלסטיק.

זמינות ומחירים

את ה-Moto G8 Power Lite ניתן יהיה להשיג החל מהימים הקרובים במקסיקו, כשזה יגיע לשאר רחבי העולם במשך השבועות הקרובים. תג המחיר של המכשיר החדש יעמוד על 169 אירו, כשאותו יהיה ניתן לרכוש בצבעים כחול-תכלת וטורקיז-כחול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים