הוכרז: Qualcomm 212 LTE IoT – מודם ה-LTE היעיל בעולם לפתרונות האינטרנט של הדברים

קוואלקום (Qualcomm), אחת מיצרניות השבבים המובילות בעולם, הכריזה על מודם ה-Qualcomm 212 LTE IoT, שבב יעודי לפתרונות האינטרנט של הדברים בתקן ה-NB-IoT (ר”ת narrow-band IoT), המוגדר כיעיל ביותר בתעשיה, כשהוא צורך רק 0.8μA (מיקרו-אמפר) במצב שינה ומסוגל לעבוד במתח נמוך של 2.2V.

תחום האינטרנט של הדברים IoT (ר”ת Internet of things) הוא אחד התחומים הגדולים שמתפתחים בשנים האחרונות, כאשר אחד מהחלקים הבסיסיים מאחורי הטכנולוגיה הוא היכולת של כל ה”דברים” לדבר אחד עם השני. כאן נכנס שבב ה-Qualcomm 212 LTE IoT הזעיר המאפשר ליצור שבבים בעלי קישוריות LTE בגודל של 10 מ”מ רבוע בלבד.

השבב החדש הוא שבב single-mode NB-IoT העומד בתקן NB2 בגרסה ה-14 של ארגון ה-3GPP, עם תמיכה לאחור בתקן ה-NB1, כאשר הוא מסוגל לעבוד בתדרי ה-700MHz עד 2.1GHz לתאימות גלובאלית מלאה מבחינת תדרים. בנוסף ליכולות החיבור שלו, המודם החדש של קוואלקום מכיל גם מעבד Arm Cortex-M3 מובנה בעל ליבה בודדת במהירות 204MHz.

תרשים מודם Qualcomm 212 LTE IoT (מקור קוואלקום)

מודם ה-Qualcomm 212 LTE IoT ימסר ליצרנים השונים לבדיקה במהלך החציון השני של 2020, כאשר לא מעט חברות סלולר ויצרני מוצרי IoT גילו התעניינות במוצר החדש לפי החברה.

עם הגידול בתחום האינטרנט של הדברים והרצון לחבר כמה שיותר דברים לרשת, פתרונות כמו ה-212 LTE IoT הם תנאי הכרחי להתפתחות התחום, כאשר הוא מציע אפשרויות חיבור רחבות במיוחד מבחינת תדרים לצד צריכה של פחות ממיקרו אמפר בודד במצב שינה, מה שיכול להגדיל באופן ניכר את זמן הסוללה של המוצרים שישתמשו בו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים