עיצובו המלא של LG Velvet נחשף

LG Velvet (תמונה: LG)

חברת LG אלקטרוניקס  פירסמה היום (א’, 19.4) סרטון וידאו בערוץ היוטיוב הרשמי שלה, בו היא חושפת בפנינו את עיצובו המלא של סמארטפון ה-LG Velvet אותו היא צפויה לחשוף בקרוב. הסמארטפון החדש צפוי להיות מחליפו של המכשיר הבא בסדרת הדגל LG G, עימו תשים החברה דגש על צד העיצוב, אך ייתכן כי בצד המפרט לא נזכה לראות את כל הרכיבים אותם אנו רגילים לראות במכשירי דגל.

סרטון הוידאו מציג את העיצוב המלא של ה-LG Velvet, זאת לאחר שחשפה החברה את קווי העיצוב הכלליים וכן את שמו של המכשיר בהודעות קודמות. הדגש הגדול ביותר ניתן למערך הצילום הראשי, זה זוכה לעיצוב ‘טיפות מים’ חדש, בו המצלמות מסודרות זו מתחת לזו, כשהן מופיעות בגדלים שונים, ומתחת להן מתמקם מבזק (פלאש) ה-LED. בשלב זה לא חושפת LG פרטים טכניים אודות המצלמות או החיישנים שישולבו במכשיר, אולם הדלפות קודמות בנושא הזכירו חיישן צילום ראשי ברזולוציית 48 מגה-פיקסל.

בחלקו הקדמי של מכשיר ה-LG Velvet ניתן להבחין במעבר של החברה לשימוש בחור ייעודי למצלמת הסלפי, תוך נטישת המגרעת מאחור. גודלו של המסך צפוי להגיע בגודל של 6.7 אינץ’, כשמשני צדדיו יהיה קימור קל כחלק מעיצוב ה-3D ARC של החברה, כאשר קימור דומה יופיע גם בגבו של המכשיר. השול הדקיק שיווצר בין הקימורים הקדמיים והאחוריים יהיה עשוי מתכת, לדברי החברה, בעוד יתר הגב והמסך יהיו מצופים בזכוכית.

LG Velvet (תמונה: LG)
LG Velvet (תמונה: LG)

גם הצבעים של ה-LG Velvet נחשפים בוידאו החדש, כשאלו כוללים את הצבעים לבן (Aurora White), ירוק (Aurora Green), אפור (Aurora Gray) וצבע שקיעה כתום-סגול (Illusion Sunset), ולכך מוסיפים בחברה כי חריץ בגודל 3.5 מ”מ ימוקם בחלקו התחתון של המכשיר ויאפשר שימוש באוזניות חוטיות.

ב-LG מאשרים באופן רשמי כי פלטפורמת העיבוד שתלווה את ה-LG Velvet תהיה ה-Snapdragon 765 התומכת ברשת הדור החמישי באמצעות מודם ה-Snapdragon X52 5G. פלטפורמת העיבוד מיוצרת בתהליך 7nm ומשלבת מעבד מתומן ליבות בחלוקה לליבת Cortex-A76 ראשית במהירות שעון של 2.3GHz, יחד עם ליבת Cortex-A76 משנית במהירות שעון 2.2GHz, ולצד 6 ליבות Cortex-A55 חסכוניות במהירות שעון של עד 1.8GHz. המעבד הגרפי מגיע מדגם Adreno 620 ומציע שיפור ביצועים של עד 20% על פני הדור הקודם (Adreno 618).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים