הוכרז: Logitech G203 LIGHTSYNC – עכבר גיימינג זול ואיכותי

עכבר גיימינג G203 LIGHTSYNC (מקור logitech)

חברת לוג’יטק (Logitech), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי הגדולות בעולם, הכריזה על עכבר הגיימינג G203 LIGHTSYNC (או G102 LIGHTSYNC בישראל) המגיע ממותג הגיימינג Logitech G של החברה. העכבר החדש מגיע עם חיישן בעל דיוק של עד 8000 DPI ותאורת RGB מובנית בטכנולוגיית LIGHTSYNC RGB.

ה-G203 LIGHTSYNC החדש מגיע כרענון גרסה לעכבר ה-G203 PRODIGY של לוג’יטק המגיע בעיצוב “קלאסי” לפי החברה, ומשלב חיישן אופטי עם דיוק של 200DPI עד 8000DPI עם קצב דגימת אות של 1000Hz, פי 8 מעכבר רגיל. את השליטה על העכבר מבצעים דרך תוכנת ה-Logitech G HUB המאפשרת שליטה על התאורה ועל פרופילי השימוש בעכבר.

העכבר יהיה זמין בצבע שחור או לבן והוא מגיע למשקל של 85 גרם ומספק 6 כפתורים הניתנים לתכנות. תאורת ה-RGB המובנית משולבת בלוגו העכבר ובפס דק שעובר לאורכו, כשנעשה שימוש בטכנולוגיית LIGHTSYNC RGB לסנכרון התאורה בין המוצרים השונים התומכים בטכנולוגיה.

עכבר גיימינג G203 LIGHTSYNC (מקור logitech)

עכבר ה-G203 LIGHTSYNC צפוי להיות זמין למכירה בחודש מאי הקרוב במחיר של 40 דולר. לישראל יגיע העכבר תחת השם G102 LIGHTSYNC במחיר של 139 ש”ח.

בעבור משתמשים שמחפשים עכבר גיימינג אך לא מעוניינים להשקיע סכומי כסף גדולים, ה-G203 החוטי החדש מהווה פתרון סביר ולא רע בהחלט, עם דיוק של 8000DPI ותאורת RGB מובנית, מדובר בפתרון משתלם לשחקן המחשב המתחיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים