הוכרז: Oppo A52 – מכשיר שוק ביניים תחת תג מחיר אטרקטיבי

Oppo A52 (תמונה: Oppo) Oppo A52 (תמונה: Oppo)

לאחר שהציגה את ה-Oppo A12 המכוון לשוק הנמוך, חברת Oppo חושפת גם את דגם ה-Oppo A52 אשר מייעד את עצמו אל השוק הבינוני בעודו מגיע עם מערך צילום מרובע בחלקו האחורי, מסך נטול שוליים ועיצוב מבריק. בנוסף, רוכשיו של המכשיר יוכלו ליהנות מסוללה בקיבולת גדולה במיוחד, לצד מערכת שבבים עדכנית וטעינה מהירה.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. לעומת לא מעט מכשירי ביניים בשוק ברגעים אלו, החברה בחרה שלא לשלב סורק טביעות אצבע מתחת לפני התצוגה והעדיפה להטמיע את האחרון בחלקה הימני של המסגרת דרכו ניתן לפתוח את הנעילה במהירות.

מתחת למכסה המנוע מסתתרת מערכת השבבים Snapdragon 665, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 260 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. יחד איתה, המערך כולל גם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X ונפח אחסון של 128 גיגה-בייט מסוג UFS 2.1 הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מערכת ההפעלה הנמצאת מאחורי הקלעים הינה אנדרואיד 10 יחד עם ממשק המשתמש ColorOS 7.1, כשאת המערך כולו מריצה סוללה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 18 וואט.

Oppo A52 (תמונה: Oppo)
Oppo A52 (תמונה: Oppo)

מערך הצילום שבחלקו האחורי של המכשיר כולל חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, בנוסף לחיישן 8 מגה פיקסל המצלם בזווית רחבה של 119 מעלות וזוג חיישני 2 מגה פיקסל לאיסוף עומק וצילום מאקרו. בחזיתו נוכל להבחין בחור המצלמה המתמקם בחלקה העליון והשמאלי של התצוגה, כשזה מאחסן את מצלמת הסלפי המציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל.

זמינות ומחירים

את ה-Oppo A52 ניתן להשיג כבר ברגעים אלו בצבעים שחור וכחול, עבור תג מחיר של כ-225 דולרים לגרסה הכוללת 8/128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים