ביקונקט משיקה אוזניות JLab Audio חדשות בישראל

אוזניות אוזניות Studio ANC On-Ear Wireless (מקור Jlab)

חברת ביקונקט טכנולוגיות, יבואנית מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים, השיקה 4 אוזניות חדשות בישראל ממותג JLab Audio האמריקאי, בהן צמד אוזניות גיימינג לסלולר, מחשב וקונסולות מסדרת ה-Play של החברה המאפשרות חיבור חוטי ואלחוטי וצמד אוזניות בעלות סינון רעשים אקטיבי מובנה.

בסדרת ה-Play של JLab המיועדת למשחקים במחשב, סלולר וקונסולות נוכל למצוא את אוזניות ה-Play Gaming Wireless, אוזניות גיימינג אלחוטיות בחיבור Bluetooth 5.0 עם תמיכה ב-aptX וזמן שיהוי נמוך של 60ms המאפשרות גם שימוש חוטי רגיל באמצעות הכבל המצורף, כאשר זמן הסוללה שלהן יעמוד על עד 22 שעות.

בנוסף אליהן נוכל למצוא גם את אוזניות ה-Play Wireless Gaming Earbuds, אוזניות אלחוטיות עורפיות המגיעות עם אפשרות לחיבור חוטי או דרך חיבור Bluetooth 5.0 בעל זמן שיהוי נמוך במיוחד, כאשר הסוללה המובנית מספקת עד 11 שעות שימוש.

יחד עם צמד אוזניות הגיימינג של Jlab נוכל למצוא גם זוג אוזניות מסננות רעשים (ANC), עם דגם ה-Studio ANC On-Ear Wireless, אוזניות קשת מתקפלות המגיעות זמן סוללה של עד 34 שעות במצב רגיל או עד 28 שעות עם סינון רעשים פעיל, כאשר הן תומכות גם בחיבור חוטי המצורף בערכה, ואוזניות ה-Epic ANC Wireless Earbuds, אוזניות עורפיות עם סינון רעשים אקטיבי המכילות 5 מיקרופונים ו-3 רמות סינון רעשים שונות, עם מצב Be Aware המאפשר לשמוע גם את רעשי הסביבה מבלי להסיר את האוזניות. הסוללה המובנת מספיקה ל-14 שעות שימוש במצב רגיל או עד 11 שעות עם סינון רעשים פעיל.

אוזניות ה-JLAB Audio החדשות זמינות למכירה במחירים הבאים:

  • אוזניות ה-Play Gaming Wireless Headset יהיו זמינות במחיר של 269 ש”ח.
  • אוזניות ה-Play Wireless Gaming Earbuds יהיו זמינות במחיר של 269 ש”ח.
  • אוזניות ה-Studio ANC On-Ear Wireless יהיו זמינות במחיר של 349 ש”ח.
  • אוזניות ה-Epic ANC Wireless Earbuds יהיו זמינות במחיר של 399 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים