מכשיר הדגל Xiaomi Mi 10 מגיע לישראל במחיר 2999 שקלים

Xiaomi Mi 10 (תמונה: יח”צ)

חברת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, השיקה היום (ג’, 5.5) את מכשיר ה-Xiaomi Mi 10 עבור תג מחיר של 2999 שקלים. תאריך ההשקה הנוכחי מנוגד לתאריך ההשקה אותו פרסמה היבואנית בחודש פברואר, כאשר באותו הזמן הצפי היה להגעה בחודש מרץ, אך זה השתנה, ככל הנראה עקב התפרצותה של מגפת הקורונה לחיינו.

מכשיר הדגל הסטנדרטי של שיאומי מציע מסך מקומר בגודל 6.67 אינץ’ בחזיתו, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. המסך מסוגל להגיע לבהירות מקסימלית חלקית של 800 ניטים (Nits), בעודו מכסה 100 אחוז מתקן DCI-P3, בעל קצב רענון של 90 הרץ והגנה מבית קורנינג באמצעות זכוכית הגורילה גלאס 5.

גזרת הביצועים מונעת על ידי מערכת השבבים Snapdragon 865, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 585 בתדר מירבי של 2.84 גיגה-הרץ עם תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G). הגרסה המגיעה לארץ כוללת 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR5, לצד 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.0 שאינו ניתן להרחבה.

Xiaomi Mi 10 (תמונה: שיאומי)
Xiaomi Mi 10 (תמונה: שיאומי)

מערך הצילום האחורי של המכשיר מגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.69, ייצוב אופטי ועדשה העשויה מ-7 אלמנטים (לעומת 8 בדגם הפרו). החיישן המשני מגיע ברזולוציית 13 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4 וזווית צילום רחבה של 123 מעלות, כאשר זוג החיישנים הנוספים מציעים רזולוציה של 2 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4 ומיועדים לצילום מאקרו ואיסוף עומק. מצלמת הסלפי שבחזית מציעה רזולוציה של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, כשמערך הצילום הראשי מסוגל להסריט וידאו ברזולוציית מקסימלית של 8K.

מערכת ההפעלה הנמצאת מאחורי הקלעים הינה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש MIUI 11, כשאנחנו יודעים כבר עכשיו שממשק המשתמש המחודש MIUI 12 נמצא ברגעים אלו בגרסת הבטא וצפוי להגיע בחודשים הקרובים אל המכשירים. על התזמורת כולה מנצחת סוללה בקיבולת 4780 מיליאמפר/שעה, התומכת בטעינה מהירה בהספק של 30 וואט הן באופן חוטי דרך מחבר USB Type-C והן באופן אלחוטי בהספק זהה.

אחת מגולות הכותרת של המכשיר היא גזרת האודיו שלו, כשזה מגיע עם זוג רמקולים סטריאופוניים זהים במסגרת התחתונה ובמסגרת העליונה, כך שזה מסוגל להעניק חווית שמע טובה יותר למחפשים בכך. עם זאת, הוא אינו כולל שקע אוזניות, אך כן מגיע עם חיישן אינפרה-אדום לשליטה על מוצרים חשמליים בבית, סורק טביעות אצבע הממוקם מתחת לפני התצוגה לפתיחת הנעילה במהירות ותמיכה בבלוטות’ 5.1, NFC ו-Wi-Fi 6.

זמינות ומחירים

את ה-Xiaomi Mi 10 ניתן יהיה לרכוש החל מהיום ברשתות הנבחרות, עבור תג מחיר של 2999 שקלים בצבע אפור בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים