הוכרז: Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus – מעבד כפול ליבה 1.2Ghz ו-Honeycomb 3.2

חברת סמסונג הכריזה היום על טאבלט נוסף, ה-Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus, למה פלוס? כי טאבלט האנדרואיד הראשון של סמסונג היה בגודל 7 אינץ’ ונמכר תחת השם Galaxy Tab. ה-Galaxy Tab 7.0 Plus מגיע כמו קודמו עם מסך 7 אינץ’, מעט יותר קטן מה-Galaxy Tab 7.7 שהוכרז רק בתחילת החודש, אבל גם יותר עבה (9.96 מ”מ). עם זאת, עדיין מדובר בטאבלט קטן וקליל, במשקל 345 גרם. עיצובו מזכיר מאוד את הדגם המקורי עם אלמנטים משלושת טאבלטי הסמסונג האחרונים שהוכרזו.

ה-Galaxy Tab 7.0 Plus מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.2 Honeycomb עם ממשק המשתמש TouchWiz לטאבלטים. מפרטו גם כן מרשים, אולם חלש מזה של ה-Tab 7.7 וכנראה יהיה בעלת תג מחיר נמוך יותר (אולי אפילו סמסונג תפתיע עם מחיר נמוך מזה של ה-Galaxy Tab 8.9, מה שיתאים למגמת המחירים בשוק) וכולל: מסך 7 אינץ’ LCD ברזולוצייה של 1024X600, פלטפורמת Exynos עם מעבד כפול ליבה 1.2Ghz, זוג מצלמות – אחורית 3 מגה-פיקסל עם צילום וידאו HD 720P וקדמית 2 מגה-פיקסל, זיכרון פנימי 1GB RAM, זיכרון מובנה 16GB או 32GB (תלוי בדגם), חריץ MicroSD, בלוטות’, WiFi עם תמיכה ב-WiFi Direct להעברת קבצים, GPS, קישורית 3G וסוללת 4000mAh.

ה-Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus יהיה זמין לרכישה החל מסוף אוקטובר. המחיר עדיין אינו נחשף, אבל בטח אצל רובכם עולה השאלה מדוע סמסונג צריכה להשיק עוד טאבלט אם כרגע יש ברשותה מגוון דגמים: Galaxy Tab 8.9, Galaxy Tab 10.1 ואפילו Galaxy Tab 7.7 בעל גודל מסך כמעט זהה. הסיבה היחידה שאנו יכולים למצוא עבור השקה של ה-Tab 7.0 Plus, היא העובדה שאינו כולל את המעבד המהיר יותר של דגם ה-7.7 ואת מסך ה-Super AMOLED Plus שלו, ככה שתג המחיר יכול להיות נמוך משמעותית. אם סמסונג תכוון לפחות מ-$300 או אפילו $250, לגרסת WiFi בלבד, היא יכולה לשבור בקלות את השוק ולאיים על זכות קיומו של ה-Kindle Fire שכבר מסתמן כלהיט. מחיר גבוה מכך, הופך את הטאבלט למיותר לגמרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים