Galaxy A71 ו-Galaxy A51: הצעה גדולה במחיר קטן

Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

הכתבה בחסות סמסונג.

הם מרשימים, הם נוצצים והם מציעים לכם את התכונות הכי מתקדמות שקיימות בשוק הטלפונים היום, אבל מכשירי הדגל הם כנראה כבר לא היהלומים הכי נוצצים. כי מי שממשיכים לככב במכירות הם דווקא דגמי הביניים, אלו שזכו בשנים האחרונות לקפיצות מדרגה בצד המפרט הטכני, תוך שהם שומרים על מחירים נוחים בהרבה – וזה מה שהופך אותם לדגמים הנמכרים ביותר בשוק כיום.

עבור סמסונג מדובר ב-Galaxy A51, אחד מתוך שני דגמי פרימיום אשר מגיע לצד דגם גדול יותר בדמות ה-Galaxy A71. יחד, מכוונים השניים לשוק הביניים, אך דואגים לאמץ את העיצוב המוקפד אותו אנו רגילים לראות במכשירי הדגל, יחד עם דגשים שחשובים למרבית המשתמשים כיום כמו מסך איכותי, חיי סוללה ארוכים ומצלמות טובות, זאת בנוסף לממשק משתמש שזכה לאחרונה לרענון והופך את חווית השימוש לטובה מבעבר.

מסכי OLED גדולים במיוחד

בחזית דגמי הגלקסי A החדשים מככבים מסכי ענק, התואמים את מגמות הגידול במסכים של מכשירי הדגל, כשהם מגיעים עם פאנלי התצוגה מסוג Super AMOLED של סמסונג במבנה Infinity-O החדש, המשלב בהם את מצלמות הסלפי. דגם ה-Galaxy A71 מציע את המסך הגדול מבין השניים, עם תצוגת 6.7 אינץ’, כשלצידו עומד במרחק קטן בלבד ה-Galaxy A51 עם מסך ה-6.5 אינץ’. בשני המקרים מדובר במסכי ענק שמנצלים את יכולות פאנלי ה-OLED שלהם להצגת ניגודיות גבוהה ובהירות תואמת, תכונות שיתרמו לשימוש במכשירים לצפייה בסרטים ותמונות, גם בעבודה מחוץ לבית.

העיצוב משמש כחלק בלתי נפרד מחווית הצפייה במסכי דגמי הגלקסי A החדשים, כשהשוליים כמעט שאינם קיימים, כך שניתן ליהנות מתצוגת מסך מלאה בזמן צפייה בסרטונים ביוטיוב, טיקטוק או טוויץ’. כדי להשלים את החוויה, מוסיפה סמסונג גם קורא טביעות אצבע ביומטרי מתחת לפאנל התצוגה, זה מאפשר פתיחה מהירה ובטוחה של המכשירים בנגיעה במסך.

Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

חיי סוללה ארוכים

סמארטפון גדול צריך גם סוללה תואמת, כדי שלא נמצא את עצמנו ללא סוללה במהלך היום, ובסמסונג דאגו לסוללות גדולות בדגמים החדשים, כדי להסיר דאגות מסוג זה מליבנו. ה-Galaxy A71 מציע סוללת 4,500 מיליאמפר/שעה וה-Galaxy A51 מציע סוללת 4,000 מיליאמפר/שעה. ובדומה להצעות של דגמי הדגל הזמינים בשוק, גם כאן נגלה יחד עם הסוללות הגדולות תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה שמאפשרת לספק למכשירים זמן עבודה נוסף במהירות.

מערך צילום מרובע

דגמי ה-Galaxy A71 וה-Galaxy A51 מספקים פתרונות צילום מגוונים בין אם תרצו לצלם את החברים, הילדים והמשפחה ובין אם אתם יוצרים המחפשים יכולות צילום מגוונות לתמונות והסרטונים שלכם. מערכי הצילום של זוג המכשירים כוללים 4 חיישנים, עם רזולוציות גבוהות של עד 64 מגה-פיקסל מצד אחד, ותכונות צילום מגוונות מן הצד השני.

צילום בזווית רחבה של 123 מעלות מאפשר לתפוס הרבה יותר בתמונה אחת ותורם לצילומי נוף וסלפי קבוצתי, כשחיישן צילום נוסף מאפשר להוסיף צד אומנותי לתמונות, עם מדידת העומק בתמונה והצגת רקע מטושטש סביב המצולמים באמצעות פונקציית “מיקוד חי” הזמינה במכשיריה של סמסונג. בנוסף, מצלמת מאקרו ייעודית מצלמת ממרחקים קטנים במיוחד כדי לקבל רמת פרטים גבוהה יותר בצילומי תקריב.

בחלקת הוידאו מגיעה תכונת ייצוב ייחודית ואפשרות לצילום וידאו בזווית רחבה, כשמצלמות הסלפי הקדמית מגיעה עם חיישן 32 מגה-פיקסל ומאפשרת להפיק תמונות ברורות ברזולוציה גבוהה, יחד עם תמיכה במצב מיקוד חי לסלפי, לטשטוש הרקע סביב המצולמים וליצירת אפקט נוסף בזמן צילום התמונות.

Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Samsung Galaxy A71 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

ממשק מיוחד לטלפונים גדולים

כדי להתאים את העבודה לטלפונים גדולי הממדים בעלי מסכי הענק, סמסונג מציגה את ממשק המשתמש המותאם שלה, ה-OneUI 2. הממשק החדש מסדר מחדש את תצוגת המסך כך שהחלקים החשובים בתפריטים והאפליקציות השונות במכשיר, כמו הגלריה, הטלפון, אנשי הקשר וההודעות, נמצאים בחלק התחתון של המסך ונגישים בקלות יתרה.

יחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, הממשק העדכני מציע אפשרויות מגוונות נוספות, בהן מצב חשוך לתצוגת תפריטים כהה הנוחה יותר לעיניים, אפשרויות ניווט במכשיר באמצעות מחוות ושני מצבי שימוש יעודיים לילדים ומבוגרים, בעזרתם יכולים ההורים להגביל את הגישה לאפליקציות בדגמי הגלקסי A החדשים ולהציג אייקונים גדולים יותר על גבי המסך עבור המבוגרים. מידע נוסף על ה-Galaxy A71 וה-Galaxy A51 ניתן למצוא באתר סמסונג ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים