אפל צפויה להציג משקפי מציאות רבודה במהלך 2021-2022 ואייפד מיני חדש עוד קודם לכן

Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

דיווח חדש מצביע על כך כי חברת אפל (Apple) צפויה להציג את ה-Apple Glasses‌, משקפי המציאות הרבודה (AR) הראשונים של החברה במהלך 2022, כך עולה מהתחזיות של האנליסט מינג צ’י קו (Ming-Chi Kuo), הידוע בחשיפות מוצרי אפל המדוייקות שלו. בנוסף למשקפיי ה-AR, החברה צפויה להציג דגמי iPad חדשים עם מסך 10.8 ו-8.5 עד 9 אינץ’ עוד קודם לכן, במהלך 2020-2021.

העובדה כי חברת אפל מפתחת משקפי מציאות רבודה AR (ר”ת Augmented Reality) איננה דבר חדש בפני עצמו, אך לפי הדיווח העדכני של מינג צ’י קו באתר MacRumors לא מדובר עוד במוצר קונספט עליו עובדת החברה, אלא במוצר שצפוי לצאת במהלך 2022, כאשר חברות הקשורות לנושא הגבירו לאחרונה את הפיתוח באופן ניכר.

עם זאת, קיים דיווח נוסף שמציע לוח זמנים חלופי ומוקדם הרבה יותר למשקפי ה-Apple Glasses מהמדליף Jon Prosser, שאחראי בין היתר על חשיפת מפרטי מכשירי ה-iPhone 12. לטענתו, המשקפיים צפויים להגיע מוקדם יותר מהתחזיות של קו והן יוצגו במהלך מרץ-יוני 2021, כאשר הפרט היותר מעניין בדבריו הוא הטענה כי הוא ראה את המשקפיים החדשים במציאות.

לוגו אפל
צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אייפדים חדשים בדרך

בעוד משקפי ה-AR של אפל צפויים להיות אחד המוצרים היותר מעניינים ב-2021 או 2022, אנו צפויים לקבל גם צמד דגמי אייפד חדשים עוד קודם לכן, כשהם אמורים להגיע בין החציון השני של 2020 והחציון הראשון של 2021. לפי ההערכות של קו מדובר על אייפד חדש בעל מסך 10.8 אינץ’ ואייפד מיני חדש שיגיע עם מסך בגדול 8.5 עד 9 אינץ’, כאשר הם צפויים להיות מוצרים משלימים ל-iPhone SE ונועדו לתת מענה זול יותר ללקוחות החברה המעוניינים במוצריה, אך נמנעו מלרכוש אותם עד כה לאור המחיר הגבוה.

בעוד שיקח זמן עד שנוכל לראות את משקפי המציאות הרבודה של אפל, הדיווח בנושא טאבלטי האייפד החדשים מצביע על שינוי מגמה חשוב באפל שהחל עם ה-iPhone SE – יצירת מוצרים חדשים עם תג מחיר נמוך יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים