הוכרז: Samsung Galaxy A21s – עם מערך צילום מרובע וסוללה גדולה

Samsung Galaxy A21s (תמונה: Samsung) Samsung Galaxy A21s (תמונה: Samsung)

בסוף חודש אפריל האחרון נתקלנו בהדלפה המציגה את עיצובו המלא של מכשיר מבית סמסונג, בשעה שמדליף נפרד טען כי ייתכן ששם המכשיר יתברר כ-Galaxy A21s. כעת נחשף המכשיר המדובר בהדלפה באופן רשמי, אך הוא מגיע בעיצוב שונה לגמרי, עם מערך צילום מרובע וסוללה גדולה.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג TFT LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1600 על 720 פיקסלים. המסך מגיע עם מגרעת בתצורת Infinity-O, כך שבחלקו העליון והשמאלי נוכל להבחין בחור מצלמה קטן המהווה בית למצלמת הסלפי. עקב שילוב פאנל מסוג LCD, סורק טביעות האצבע מתיישב בחלקו האחורי של הסמארטפון לצד מערך הצילום.

מתחת למכסה המנוע מתיישבת מערכת שבבים הכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ, בשעה שסמסונג אינה חושפת את שמה אך ההדלפות טוענות כי מדובר ב-Exynos 850. יחד עם זו, סמסונג מציעה לנו 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה לצד 32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. הסוללה המניעה את המערך מגיעה בקיבולת של 5000 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת בהספק של 15 וואט בעודה מריצה גם את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 ואת ממשק המשתמש OneUI על גבה.

חלקת הצילום של המכשיר כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, לצד חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל המצלם בזווית רחבה דרך מפתח צמצם f/2.2. יחד עם אלו, נקבל גישה גם אל זוג חיישני 2 מגה פיקסל, כששניהם מגיעים עם מפתח צמצם f/2.4 אך הראשון מיועד לאיסוף עומק בלבד והשני לצילום מאקרו.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy A21 ניתן יהיה להשיג החל מ-19 במאי בצבעים שחור, כחול ולבן עבור תג מחיר התחלתי של 199 אירו לגרסת ה-3/32 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים