דיווח: אלו הפרטים המלאים על המסכים בסדרת ה-iPhone 12

Apple iPhone 12 Concept (תמונה: Youtube / EverythingApplePro) Apple iPhone 12 Concept (תמונה: Youtube / EverythingApplePro)

רק לפני כשבועיים המדליף והיוטיובר Jon Prosser הדליף את מה שלטענתו הם הפרטים המלאים על המסכים בסדרת ה-iPhone 12, וכעת, אנחנו מקבלים דיווח חדש ממנכ”ל חברת DSCC, רוס יאנג (Ross Young), אשר טוען מעט אחרת מהפרטים אשר חשף פרוסר בעבר. על פי דבריו, המידע אודות ספקיות המסכים אינו היה מדויק, זאת כשהוא מוסיף פרטים חדשים אודות הרזולוציה ושכבת המגע.

על פי המידע החדש אותו חושף רוס, מכשיר ה-iPhone 12 הקטן ביותר יגיע עם מסך בגודל 5.4 אינץ’, בדומה לפרטים שנחשפו בעבר, כשהרזולוציה שלו תסתכם ב-2340 על 1080 פיקסלים וצפיפות הפיקסלים תעמוד על 475 פיקסלים לאינץ’. בנוסף, נקבל לידינו פאנל מסוג OLED המיוצר על ידי סמסונג, ולא BOE כפי שנאמר על ידי פרוסר, כאשר שכבת המגע (Touch Film) תגיע מובנית ועם תמיכה ב-8 ביט של צבע.

במעבר לדגם ה-iPhone 12 Max, כאן נפגוש מסך בגודל 6.1 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2532 על 1170 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים בדגם זה תעמוד על 460 פיקסלים לאינץ’, בשעה שאת אספקת המסכים תייבא אפל מ-BOE ו-LG עם תמיכה ב-8 ביט של צבע. שכבת המגע תגיע כתוסף (Add-on) ולא באופן מובנה, מה שהופך את המכשיר למעט עבה יותר.

Apple iPhone 12 Pro Concept (תמונה: Youtube / EverythingApplePro)
Apple iPhone 12 Pro Concept (תמונה: Youtube / EverythingApplePro)

מכשיר ה-iPhone 12 Pro יגיע עם מסך בגודל זהה של 6.1 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 2532 על 1170 פיקסלים. לעומת דגם האייפון 12 מקס, מסכו של דגם הפרו מיוצר על ידי סמסונג ותומך ב-10 ביט של צבע, אך גם כאן שכבת המגע מגיעה בנפרד. צפיפות הפיקסלים בתצוגה מסתכמת באופן זהה על 460 פיקסלים לאינץ’.

אחרון בסדרת הדגל של אפל לשנת 2020 הוא ה-iPhone 12 Pro Max, וזה יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציה של 2778 על 1284 פיקסלים ועם צפיפות של 458 פיקסלים לאינץ’. בדומה לדגם הפרו, גם המסך של דגם הפרו מקס מיוצר על ידי סמסונג עצמה, אך כאן שכבת המגע מגיעה מובנית מה שמאפשר לאפל לייצר מכשיר דק וקל יותר עם תמיכה ב-10 ביט של צבע.

על סדרת ה-iPhone 12 צפויה אפל להכריז במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים