שיאומי רושמת פטנט לסמארטפון מתקפל עם מערך צילום מסתובב

Xiaomi Smartphone Patent (תמונה: LetsGoDigital) Xiaomi Smartphone Patent (תמונה: LetsGoDigital)

חברת שיאומי הסינית ממשיכה להראות לנו את כל הרעיונות היצירתיים המתקיימים מתחת לאפנו, כשהאחרון שבהם נחשף דרך פטנט שנרשם בחודש נובמבר 2019 ונחשף כעת בעודו מציג מכשיר מתקפל הכולל מערך צילום מסתובב. עם זאת, נזכיר כי עצם רישום הפטנט אינו מעיד על הגעתו של המכשיר לשוק, אלא רק על רעיון נוסף שברצונה של החברה לבחון.

בחזיתו של המכשיר אנחנו מסתכלים על מסך מלבני וארוך המזכיר את תצורת ה-Galaxy Z Flip, אך לעומת המכשיר המוזכר, הסמארטפון מבית שיאומי ממשיך את המבנה המלבני עם אפרכסת הנמצאת מעל המסך ומערך צילום מרובע הממוקם מעליה. בנוסף, כפתורי ויסות הווליום נמצאים בחלקה הימני והעליון של המסגרת, בעוד שכפתור הכיבוי וההדלקה נמצא מתחתיהם.

Xiaomi Smartphone Patent (תמונה: LetsGoDigital)
Xiaomi Smartphone Patent (תמונה: LetsGoDigital)

במעבר לגבו של המכשיר, כאן לא נמצא הרבה בשלב זה, אך ייתכן כי במידה ושיאומי תבחר להתקדם עם הפטנט שלהלן נגלה מסך נוסף על הפאנל החזיתי אותו אנחנו רואים בעת סגירת המכשיר. גם אם לא יהיה מדובר במסך גדול במיוחד, אנחנו מצפים לפחות למסך קטן בו נוכל לצפות בהתראות בדומה לדגם ה-Z Flip של סמסונג.

טוויסט נוסף אותו שיאומי מצרפת לחבילה מלבד היותו של המכשיר מתקפל הוא מערך הצילום המסתובב, מה שיכול להפוך בן רגע את מערך הצילום הראשי ומלא האפשרויות שלנו למצלמת סלפי משודרגת במיוחד. כפי שנאמר לעיל, במידה ושיאומי לא תצרף מסך נוסף לפאנל הנמצא בחזית בעת סגירת המכשיר, אנחנו תוהים מה מטרתו של מערך הצילום המסתובב אם לא נוכל להשתמש בו כלל כשהמכשיר במצב סגור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים