iOS 4.2 בדרך – בטא ראשונה שוחררה למפתחים, גרסא סופית צפויה בנובמבר

אתמול שחררה אפל בטא ראשונה למערכת ההפעלה החדשה למכשירי האייפון, האייפוד טאץ’ והאייפד – iOS 4.2. המערכת החדשה צפויה להגיע אלינו בחודש נובמבר ולהכיל שלל אפשרויות חדשות, שהמעניינות ביותר ביניהן הן WirelessPrinting, המאפשרת הדפסה אלחוטית של מסמכים ותמונות היישר מהמכשיר דרך WiFi מבלי להתעסק עם המחשב הביתי, ו-AirPlay, המאפשרת הזרמת מידע באופן אלחוטי בין מכשירי iOS – לדוגמה: קבצי מוזיקה ווידאו ממכשיר האייפון שלכם היישר אל ה-AppleTV.

בנוסף לפיצ’רים הללו, סוף סוף מקבל האייפד כמה פונקציות שעד כה היו מאוד חסרות לו. אחת מהן היא ה-GameCenter שהגיעה עם גרסה 4.1 ל-iPhone ול-iPod Touch, אך עדיין לא נחתה אצל מתשמשי ה-iPad. עוד אחת היא פונקציית ה-MultiTasking, שעד כה הייתה זמינה למכשירים בגרסה 4.0 ומעלה, אך לא למשתמשי האייפד.

יתרה מזאת, נזכיר לכם גם שעם גרסה 4.2 לאייפד נקבל סוף סוף ממשק עברי מלא, כפי שדיווחנו בשבוע שעבר.

הגרסה הסופית של המערכת אמורה להשתחרר בחודש נובמבר, ובינתיים ניאלץ להסתפק בצפייה בסרטון וידאו ראשוני של הבטא הראשונה רצה על מכשיר האייפד:

[viddler id=1e6b08b8&w=545&h=349]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים