הוכרז: Realme X3 SuperZoom – מכשיר דגל מרשים בפחות מ-600 דולר

Realme X3 SuperZoom (תמונה: Realme) Realme X3 SuperZoom (תמונה: Realme)

תת-המותג המסקרן מבית Oppo מביא אלינו עוד מכשיר מעניין מתוצרתו, וזה מגיע הפעם תחת השם Realme X3 SuperZoom בעודו מציע לנו את כל ההנאות של מכשיר דגל תחת תג מחיר של 549 דולרים. גולת הכותרת של המכשיר היא מצלמת הפריסקופ, אשר מתירה לנו גישה לזום אופטי עד פי 5 וזום היברידי עד פי 60, אך בין היתר נמצא כאן מפרט של מכשיר דגל תחרותי בתג מחיר אטרקטיבי.

בחזיתו של המכשיר ניתן להבחין במסך בגודל 6.6 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית ּּ+Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. קצב הרענון אותו אנחנו מקבלים עומד על 120 הרץ כך שזה יציג תנועה חלקה במיוחד, כאשר התצוגה עצמה מוגנת על ידי זכוכית הגורילה גלאס 5 מבית קורנינג וזו מגיעה עם חור מצלמה כפול בחלקה השמאלי והעליון. סורק טביעות האצבע ממוקם במסגרת המכשיר מימין.

מתחת למכסה המנוע רצה מערכת השבבים העוצמתית +Snapdragon 855, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.96 גיגה-הרץ. גזרת ריבוי המשימות במכשיר מתבססת על 8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X, לצד 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.0. מערכת ההפעלה שכאן הינה אנדרואיד 10, כשעליה נמצא את ממשק המשתמש Realme UI המעודכן.

מערך הצילום מגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל (ISOCELL GW1) ומפתח צמצם f/1.8, אך המותג מתגאה יותר במצלמת הפריסקופ ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/3.4 המאפשרת לנו צילום בזום אופטי פי 5 עם ייצוב אופטי מובנה (OIS). החיישן השלישי במערך מגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל ומצלם בזווית רחבה של 119 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.3, בשעה שהחיישן הרביעי מציע צילום מאקרו ממרחק של 4 ס”מ ברזולוציית 2 מגה פיקסל ועם מפתח צמצם f/2.4.

מצלמת הסלפי הראשית שבחזית מציעה רזולוציה של 32 מגה פיקסל (IMX616), עם זווית צילום של 80.4 מעלות ומפתח צמצם f/2.5, כשהיא ממוקמת לצד חיישן נוסף ברזולוציית 8 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה של 105 מעלות במפתח צמצם f/2.2. מעבר לכך, מערך הצילום מגיע עם תמיכה במצב חצובה המאפשר את הארכת מהירות התריס לעד 50 שניות (!) ובמצב לילה מסוג Super Nightscape 4.0.

הסוללה המחזיקה את כל החבילה יחד מגיעה בקיבולת של 4200 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 30 וואט בטכנולוגיית ה-Dart Charge. יחד איתה, נוכל לציין שהמכשיר תומך בבלוטות’ 5.0, ב-Dolby Atmos לחווית שמע טובה יותר ומגיע עם מערך קירור המסוגל להוריד את הטמפרטורות ב-12.5 אחוזים.

זמינות ומחירים

בשלב זה המותג מציע את המכשיר בגרסה בודדת של 12/256 גיגה-בייט עבור תג מחיר של 499 אירו (כ-549 דולרים) בצבעים לבן-ארקטי וכחול-קרחון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים