שיאומי משיקה מסך מחשב בפחות מ-90 דולר

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה על מסך המחשב Redmi Display 1A 23.8 , מסך המחשב הראשון ממותג רדמי (Redmi) של החברה, המגיע בגודל של 23.8 אינץ’ ועם תג מחיר נמוך במיוחד שעומד על פחות מ-90 דולר. מסך ה-Redmi 1A החדש מצטרף למסכי המחשב הקודמים של שיאומי, כאשר מדובר למעשה במיתוג מחדש של מסך ה-Mi Display 1A 23.8 הקיים של החברה, המגיע בעלות מעט נמוכה ממנו.

למרות שה-Redmi 1A מיועד לשמש כמסך מחשב בסיסי, אין הדבר אומר שהתמורה למחיר איננה טובה, כאשר הוא מגיע עם עיצוב בעל מסגרת דקה במיוחד ב-3 מצדי המסך. מבחינה טכנית המסך מגיע עם פאנל IPS ברזולוציית Full HD ותדר רענון של 60Hz, ומציע כמות חיבורים מינימלית בדמות מחברי VGA ו-HDMI בלבד.

מסך Redmi Display 1A 23.8 (מקור שיאומי)
מסך Redmi Display 1A 23.8 (מקור שיאומי)

מפרט טכני:

  • גודל – 23.8 אינץ’, פאנל IPS.
  • רזולוציה – 1080×1920 ביחס 16:9.
  • תדר רענון – 60Hz.
  • מהירות תגובה – 6ms (אפור לאפור).
  • חיבורים – HDMI, VGA.
מסך Redmi Display 1A 23.8 (מקור שיאומי)

מסך ה-Redmi 1A החדש יהיה זמין למכירה בסין החל מה-1.6 במחיר של 599 יואן (כ~84 דולר או כ~293 ש”ח), כאשר הוא זמין בהזמנה מוקדמת במחיר של 499 יואן (כ~244 ש”ח) בלבד.

עם ההצלחה של טלוויזיות ה-Mi TV קשה להתווכח כיום, כאשר הטלוויזיות הגיעו לאחרונה גם לארץ. עכשיו נותר לחכות ולראות האם ומתי יגיעו מסכי המחשב של שיאומי לישראל ובאיזה מחיר. בעוד ה-Redmi 1A איננו המסך המהיר או הטוב ביותר שקיים גם בקו המוצרים של שיאומי עצמה, עם תג מחיר של פחות מ-300 ש”ח קשה להתווכח יותר מדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים