חברת Skullcandy מכריזה על 4 דגמי אוזניות אלחוטיות באמת

אוזניות Indy Fuel (מקור Skullcandy)

חברת Skullcandy, מותג האוזניות האמריקאי, הכריזה על 4 דגמי אוזניות אלחוטיות באמת (TWS), הכוללות את דגמי ה-Push Ultra, Indy Evo, Indy Fuel ו-Sesh Evo, אשר מגיעות עם זמן סוללה ארוך וכוללות את טכנולוגיית איתור החפצים של חברת Tile, המאפשרת לאתר את מיקום האוזניות במידה והן נאבדו.

דגם האוזניות הראשון הוא ה-Push Ultra, אוזניית הספורט החדשות של Skullcandy המגיעות בתצורת Ear Hook ויושבת בצורה מאובטחת ויציבה על אוזני המשתמש. מקשי שליטה פיזיים זהים ממוקמים בשתי האוזנית ומאפשרים שליטה מכל אוזן גם במידה והן נרטבות, כאשר את האוזניות ניתן יהיה להשיג בצבע שחור, כחול (Bleached Blue) וצהוב (Energized Yellow).

אוזניות ה-Push Ultra יגיעו עמידות למים ואבק בתקן IP67, כאשר זמן הסוללה עומד על 6 שעות בטעינה בודדת ו-34 שעות נוספות באמצעות מארז הנשיאה שלהן, התומך גם בטעינה אלחוטית ובטעינה מהירה המספקת שעתיים שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

זוג האוזניות הבא הוא ה-Indy Evo ו-Indy Fuel, גרסאות משודרגות לאוזניות ה-Indy הקודמות, המגיעות בעיצוב אוזניה דמוי “איירפודס” עם עמידות למים ואבק בתקן IP55, כאשר זמן הסוללה עומד על 6 שעות בטעינה בודדת ו-24 שעות נוספות באמצעות מארז הנשיאה שלהן.

ההבדל בין דגם ה-Evo ל-Fuel מגיע בדמות התמיכה בטעינה אלחוטית, הקיימת בדגם ה-Fuel אך לא ב-Evo הרגיל, כאשר דגם ה-Fuel יהיה זמין בצבע שחור בלבד ואילו ה-Evo בשחור, מנטה (Pure Mint) ואפור (Chill Grey).

דגם האוזניות האחרון הוא ה-Sesh Evo, גרסה משודרגת לאוזניות ה-Sesh הקומפקטיות של החברה המגיעות עם עמידות למים ואבק בתקן IP55 וזמן סוללה משודרג לעומת ה-Shesh המקוריות, העומד על 6 שעות בטעינה בודדת ו-18 שעות נוספות באמצעות מארז הנשיאה שלהן. האוזניות תומכות בטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בטעינה של 10 דק בלבד. האוזניות יהיו זמינות בצבע שחור, כחול (Bleached Blue) ומנטה (Pure Mint).

אוזניות ה-Skullcandy החדשות זמינות למכירה במחיר של 100 דולר לדגם ה-Push Ultra, במחיר 80 דולר לדגם ה-Indy Evo, במחיר 100 דולר לדגם ה-Indy Fuel ובמחיר של 60 דולר לדגם ה-Sesh Evo.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים