לנובו משיקה את נייד הגיימינג IdeaPad Gaming 3i בישראל – נייד גיימינג בתקציב נמוך

מחשב נייד IdeaPad Gaming 3i (מקור לנובו)

חברת לנובו (Lenovo) הודיעה על השקת נייד הגיימינג IdeaPad Gaming 3i בישראל. מדובר בנייד בעל מסך 15.6 אינץ’ המגיע כנייד הגיימינג הראשון מסדרת ניידי הגיימינג של לנובו לשנת 2020 שהוכרזו בחודש אפריל, כאשר החברה צפויה להשיק ניידי גיימינג נוספים מהסדרה החדשה בישראל מאוחר יותר השנה.

נייד ה-IdeaPad החדש מגיע עם מסך 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם תדר רענון של עד 120Hz, שנועד לספק חווית גיימינג חלקה ונטולת קרטועים. הסוללה המובנית בנייד מספיקה לעד 8 שעות שימוש, והוא מגיע עם תמיכה בטעינת Rapid Charge המהירה של לנובו המאפשרת טעינה של 80% מהסוללה ב-60 דקות בלבד.

בתור נייד שנועד לגיימר ה”מתחיל”, ה-IdeaPad Gaming 3i לא מגיע עם המפרט הטכני החזק ביותר, אך מציע תמורה וביצועים ברמה גבוהה בעבור המחיר שלו. מתחת למכסה נוכל למצוא מעבד Comet Lake H מהדור העשירי של אינטל ברמה של עד Core i7-10750H, יחד עם כרטיס מסך ברמה של עד GeForce GTX 1650 Ti – לא השילוב העוצמתי ביותר, אך כזה הממלא את התפקיד היעודי שלו בקו המוצרים החדש כדגם הבסיסי לשחקני המחשב של לנובו.

מפרט טכני:

  • מעבד – Core i5-10300H או Core i7-10750H.
  • זיכרון – 8GB / 16GB DDR4 2933Hz.
  • אחסון – SSD עד 1TB, קשיח רגיל עד 2TB.
  • כרטיס מסך – GeForce GTX 1650 או GeForce GTX 1650Ti.
  • מסך – 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD ותדר רענון של עד 120Hz.
  • משקל – החל מ-2.2 ק”ג.

נייד ה-IdeaPad Gaming 3i זמין למכירה בארץ במחיר של החל מ-4,390 ש”ח.

בעוד שלא מדובר על נייד הגיימינג החזק ביותר מסדרת 2020 של לנובו, ה-IdeaPad החדש נועד לספק פתרון לשחקני מחשב מתחילים המעוניינים בנייד גיימינג בתקציב נמוך, שיכול לענות על הדרישות של משחקי המחשב המודרניים ולאפשר להריץ אותם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים