קטנועי ה-NQi GT החשמליים החכמים של NIU מגיעים לישראל

קטנוע חשמלי NIU NQi (מקור NIU)

חברת UME, יבואנית Segway-Ninebot בישראל וחברת בת של UMI נציגת GM בישראל, הודיעה על השקת סדרת הקטנועים החשמליים החכמה של חברת NIU מסדרת NQi, הכוללת את דגמי ה-NQi GT Pro ו-NQi GT Sport, אשר מציעים טווח נסיעה של עד 140 ק”מ ומהירות של עד 70 ק”מ עם האצה מ-0 ל-45 קמ”ש בפחות מ-4 שניות, כל זאת במחיר של החל מ-16,490 ש”ח.

צמד קטנועי ה-NQi GT הם הקטנועים החשמליים החכמים הראשונים שמושקים בארץ, כאשר הם מצויידים במערכת ה-NIU Cloud ECU של החברה, אשר לומדת ומנתחת את המידע מהקטנוע באמצעות 32 חיישנים מובנים ומאפשרת לבדוק ולשלוט בקטנוע באמצעות האפליקציה היעודית לשם קבלת נתונים בזמן אמת הכוללים סטטוסים, אבחון ועוד, יחד עם קבלת התראות נגד גניבה של הקטנוע עם מיקום GPS לאיתור מהיר.

קטנועי ה-NQi של NIU מגיעים בעיצוב האיקוני, פשוט ואלגנטי של החברה, הנחשבת למובילה בעולם בתחום פתרונות ניידות עירונית חכמה. הם מצויידים בלוח מחוונים חכם המציג צבעים שונים בעבור מצבי הרכיבה השונים, עם מידע על מהירויות ואבחון הקטנוע, לקבלת תמונת ברורה של ביצועי הקטנוע בזמן נסיעה, כאשר ניתן לקבל מידע זהה גם מהאפליקציה היעודית.

קטנוע חשמלי NIU NQi (מקור NIU)

קטנועי ה-NQi GT מגיעים עם מנוע חשמלי המיוצר על ידי BOSCH, עם תפוקה נומינלית של 3000W המאפשרת האצה מ-0 ל-45 קמ”ש בפחות מ-4 שניות, כאשר המהירות המירבית של הקטנוע הינה 70 קמ”ש במצב “ספורט”, אחד משלושת מצבי השימוש של ה-NQi GT, הכוללים גם מצב “דינמי” ו-“חסכוני” (E-Save) המיועד לקבלת טווח נסיעה גדול יותר.

הקטנוע מגיע עם צמד סוללות ליתיום נשלפות ונפרדות בקיבולת של עד 35Ah עם אפשרות לטעינה בו זמנית, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת טווח נסיעה של עד 100 ק”מ בטעינה של 3.5 שעות בלבד. טווח הנסיעה המקסימלי עומד על עד 140 ק”מ במצב חסכוני או עד 100 ק”מ במצב ספורט, בהתאם לדגם.


יאיר יונגר, סמנכ”ל שיווק ומכירות UME מסר:

אנחנו שמחים להשיק בישראל את NIU מותג הקטנועים החשמליים המתקדם בעולם שמצטרף לארסנל הפתרונות החשמליים שאנחנו מציעים לניידות אורבנית חדשנית וירוקה, לצד Segway-Ninebot.

זיגהארט מישאלשן מנהל פעילות אירופה ב-NIU מסר:

אנחנו נרגשים להשיק את NIU בישראל, שהוכיחה עצמה כמעצמת מיקרו מוביליטי ולכן יש לה חלק חשוב ומכובד במהפכה החשמלית העולמית.

קטנועי ה-NQi החדשים זמינים למכירה במחיר של 16,490 ש”ח לדגם ה-NQi GT Sport ו-20,990 ש”ח לדגם ה-NQi GT Pro. המחירים כוללים אגרת רישוי על פי חוק ומוגדרים כזיהום אוויר דרגה 1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים