טאבלט ה-Lenovo M10 Plus נוחת בישראל

טאבלט Lenovo M10 Plus (מקור לנובו) טאבלט Lenovo M10 Plus (מקור לנובו)

זמן לא רב אחרי שנחשף באופן רשמי על ידי לנובו בסוף מרץ 2020, מגיע טאבלט ה-Lenovo M10 Plus לישראל במגוון דגמים השונים חלקית במפרטם הטכנית אל מול הטאבלט שהוצג עבור השוק הסיני, עם זמינות בגרסאות WiFi ו-LTE, כשהוא משלב מסך 10 אינץ’, זוג רמקולים עם תמיכה ב-Dolby Atmos, זוג מצלמות ונפח אחסון שמגיע עד 128 גיגה-בייט (תלוי בדגם שתבחרו).

טאבלט ה-M10 Plus החדש של לנובו מיועד להיות פתרון עבור שוק הביניים ומגיע בטווח מחירים שנע בין 1,000-1,450 שקלים, כשהוא משלב מסך 10.3 אינץ’ בעל פאנל IPS ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 1200×1920 פיקסלים, עם שוליים דקים ויחס מסך-גוף מוצהר של 87%. מבנה הטאבלט דק למדי בעובי של 8.15 מ”מ, כשהוא מגיע במשקל תואם של 460 גרם.

הטאבלט משלב זוג מצלמות, הראשית בהן ממוקמת בגבו ומשתמשת בחיישן 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי, בעוד המצל המשנית מצויה בחלקו הקדמי ומשמשת כמצלמת סלפי עם חיישן ברזולוציית 5 מגה-פיקסל. מתחת למכסה של ה-M10 Plus ניתן למצוא את מערכת השבבים Helio P22T, עם מעבד בעל 8 ליבות הרצות במהירות שעון מירבית של 2.3GHz, יחד עם זיכרון עבודה (RAM) בנפח 2 או 4 גיגה-בייט ואחסון פנימי של 32GB, 64GB או 128GB עם אפשרות הרחבה.

>> הצטרפו לערוץ גאדג’טי בטלגרם

הטאבלט מגיע עם סוללת 5000mAh מובנית, הנטענת דרך מחבר USB-C, ומופעל על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 של גוגל, ומציע תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.0, חיבור 3.5 מ”מ לאוזניות, תמיכה ברשת WiFi ובדגמים תומכים גם ברשתות סלולר מהדור הרביעי (LTE).

מחירים לדוגמה:

לרשימת הדגמים באתר KSP – לחצו כאן

טאבלט Lenovo M10 Plus (מקור לנובו)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים