הוכרז: Huawei Enjoy 20 Pro – עם מסך 90 הרץ, מערך צילום משולש ותג מחיר תחרותי

Huawei Enjoy 20 Pro (תמונה: vmall) Huawei Enjoy 20 Pro (תמונה: vmall)

בצל המכשולים הרבים הניצבים בפניה, חברת וואווי (Huawei) ממשיכה להכריז על סמארטפונים חדשים כדבר שבשגרה וכעת זה הוא ה-Huawei Enjoy 20 Pro, אותו ניתן למצוא גם תחת השם Huawei Enjoy Z 5G. המכשיר החדש מציע מסך בקצב רענון של 90 הרץ, מערך צילום משולש ועיצוב ססגוני תחת תג מחיר נגיש.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים בתצוגה עומדת על 405 פיקסלים לאינץ’, בשעה שיחס התצוגה מסתכם ב-20 על 9 וסורק טביעות האצבע ממוקם במסגרת המכשיר ולא מתחת לפני התצוגה.

גזרת הביצועים מתבססת על מערכת השבבים Dimensity 800 5G מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות מסוג Cortex-A76 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ ו-4 ליבות מסוג Cortex-A55 בתדר מירבי זהה. יחד עם המערכת הזו, המכשיר מגיע עם 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס NanoMemory ייעודי.

חלקת הצילום מציעה חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, לצד חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה של 120 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.4 וחיישן שלישי ברזולוציית 2 מגה פיקסל לצילום מאקרו ממרחק של 4 ס”מ. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציה של 16 מגה פיקסל, וזו מציעה מפתח צמצם f/2.0.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מערכת ההפעלה במכשיר היא אנדרואיד 10 עם ממשק המשתמש EMUI 10, אך זו אינה כוללת את שירותיה של גוגל, כך שחנות האפליקציות היחידה במכשיר היא Huawei AppGallery. מאחורי הקלעים מריצה את המערך סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת במהירות דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 22.5 וואט. בנוסף לכך, נקבל כאן גם שקע אוזניות מובנה, תמיכה ב-Wi-Fi 5 וכניסה לזוג כרטיסי סים, בעוד שהמכשיר אינו כולל שבב NFC.

זמינות ומחירים

את ה-Huawei Enjoy 20 Pro ניתן להשיג בצבעים שחור, כחול ותכלת-סגול עבור תג מחיר של כ-280 דולרים לגרסת ה-6/128 גיגה-בייט וכ-320 דולרים לגרסת ה-8/128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים