כך תצפו בשידור החי מאירוע ההכרזה של אפל ב-WWDC 2020

WWDC 2020 (תמונה: אפל)

כבכל שנה ושנה, אפל תקיים היום (ב’, 22.6) את כנס המפתחים שלה, אשר מאגד אליו מפתחים מכל רחבי העולם למקום אחד על מנת לשמוע ולהתנסות בכל החידושים אותם אפל מביאה אל השולחן. אומנם, לעומת שנים קודמות, השנה אפל תקיים את הכנס באופן וירטואלי לגמרי, כך שהתכנסות במקום אחד תתבטל ואותה תחליף התאחדות וירטואלית.

במסגרת האירוע אנחנו צפויים לפגוש לראשונה את מערכת ההפעלה iOS 14 שתפעיל את מכשירי האייפון הבאים, כאשר על פי השמועות האחרונות בנושא, ייתכן כי אפל תחליף את שמה של המערכת ל-iPhone OS. דבר דומה ביצעה אפל בשנה שעברה, כאשר הפרידה את מערכת ההפעלה לאייפדים ממערכת ה-iOS הכוללת, בעודה קוראת לה כעת iPadOS, לעומת iOS המיועדת כעת אך ורק לאייפונים.

בנוסף לכך, המערכת תביא עמה שלל חידושים כמו מערך רקעים חדש בממשק ההגדרות, תמיכה באפליקציות צד-שלישי לפעולות מערכת, אפליקציות חדשות כדוגמת Fit ופיצ’רים רעננים כגון Clips ו-CarKey. פיצ’ר ה-Clips יאפשר לנו לבצע שימוש באפליקציות ללא צורך בהתקנה מלאה שלהן, כך שנוכל לקבל הצצה מהירה אל האפליקציה ללא המתנה.

גם מערכות ההפעלה האחרות, דוגמת iPadOS, WatchOS ו-TvOS יקבלו עדכונים שונים, כמו מצב ילדים ל-TvOS, מעקב אחר שינה ל-WatchOS והמרת מילים שנכתבו על ידי ה-Apple Pencil לטקסט דיגיטלי רגיל. בין היתר, אפל צפויה להכריז על מעבר עתידי למערכות שבבים מבית ARM במחשביה, בשעה שמערכת ההפעלה MacOS 10.16 שתוצג בכנס תביא איתה אפליקציית iMessage חדשה הזהה לזו הקיימת ברגעים אלו במכשירי האייפון.

הצטרפו אלינו לצפייה באירוע דרך הוידאו המצורף בראש הכתבה, החל מהשעה 20:00 (שעון ישראל), ובואו לדבר על כל ההכרזות עם גולשי האתר גם בקבוצת הטלגרם שלנו בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים