דיווח: האייפון 12 יגיע עם מטען מהיר בהספק 20 וואט

iPhone SE 2020 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) iPhone SE 2020 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לאחר שהציעה מטען מהיר בהספק 18 וואט באריזת דגמי ה-iPhone 11 Pro וה-iPhone 11 Pro Max, נראה כי אפל מעוניינת להעלות את ההספק אפילו מעט יותר ולהציע מטען התומך בהספק של 20 וואט באריזת דגמי סדרת האייפון 12. עם זאת, עקב העלייה המינורית במיוחד של 2 וואט בלבד, איננו מצפים לשינוי משמעותי במהירות הטעינה לעומת הדגמים המוזכרים לעיל.

את הדיווח החדש מביא אלינו משתמש סיני ברשת החברתית טוויטר תחת השם Mr*White, כאשר זה מצלם את הלוח של המטען מתחת לאריזה שלו בנוסף לחלקו החיצוני. מהתמונה המציגה את חלקו החיצוני נוכל להבחין בכך שהמטען רשום ככזה המספק 20 וואט, עם יציאות של 5 וולט על 3 אמפר ו-9 וולט על 2.22 אמפר, מה שכאמור, מביא אותנו ל-20 וואט.

לשם השוואה, המטען המסופק באריזת האייפון 11 פרו והאייפון 11 פרו מקס מציע יציאה זהה של 5 וולט על 3 אמפר לצד יציאה של 9 וולט על 2 אמפר, מה שמביא אותו להספק של 18 וואט. על המטען נוכל לראות את לוגו החברה, סימוני הרגולציה ואת הדגם (A2305), זאת לצד הכיתוב USB PD המדגיש כי המטען משתמש בטכנולוגיית ה-Power Delivery על מנת להגיע להספק הנ”ל.

בעולם בו אפל מתחרה בעצמה, אין ספק שזה הוא שדרוג מינורי אך משמח לגמרי. אומנם, בשעה שהמתחרות בשוק מציעות מטענים בהספק של 30, 45 ו-65 וואט, קשה לנו לדעת האם אפל באמת מעוניינת להביס מישהו בתחרות הטעינה המהירה או שמא היא פשוט משדרגת את לקוחותיה ללא בחינה של התחרות שבחוץ. כך או כך, אם נסתכל על העבר, סביר להניח שרק דגמי ה-iPhone 12 Pro וה-iPhone 12 Pro Max יגיעו עם המטען המדובר, בשעה שדגמי ה-iPhone 12 וה-iPhone 12 Max יסתפקו במטען איטי יותר.

על סדרת האייפונים הבאה צפויה אפל להכריז במהלך הסתיו הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים