הוכרזו: צמד אוזניות LG TONE Free אלחוטיות באמת עם טכנולוגיית חיטוי מובנת

אוזניות LG True Tone (מקור LG)

חברת LG הכריזה על צמד אוזניות LG TONE Free אלחוטיות באמת (TWS) מדגם HBS-FN6 ו-HBS-FN4 המשלבות את טכנולוגיית האודיו של חברת Meridian Audio. דגם ה-FN6 מגיע לראשונה בתעשיה עם מארז UVnano מיוחד, המשלב חיטוי UV מובנה לחיטוי האוזניות בזמן הטעינה.

צמד האוזניות החדשות מגיעות עם טכנולוגיית ה-HSP (ר”ת Headphone Spatial Processing) של Meridian הנועדה לספק אודיו איכותי במיוחד ה”עוטף” את המשתמש. ניתן יהיה להתאים את הגדרות השמע בין מצבי אקולייזר השונים להתאמה טובה יותר לאודיו אותו שומעים. שני הדגמים יגיעו עם אטימות למים בתקן IPX4 וסינון רעשים “פסיבי” בזכות מתאמי הסיליקון הייחודים של LG, כשהם מאפשרים הפעלה קולית של העוזרות הקוליות Siri ו-Google Assistent.

בצד הסוללה, האוזניות יספקו שימוש של עד 6 שעות על גבי טעינה בודדת, כאשר מארז הטעינה העגול שלהן המאפשר לבצע שתי הטענות מלאות נוספות לשימוש של עד 18 שעות סה”כ. המארז תומך בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד. מארז הטעינה הוא גם ההבדל הגדול בין הדגמים, כאשר בדגם ה-HBS-FN6 מארז ה-UVnano יאפשר חיטוי של 99.9% מחיידקי ה-אי קולי וסטפילוקוק זהוב לפי בדיקות החברה, בניגוד ל-HBS-FN4 שיגיע ללא טכנולוגיית החיטוי UV.

אוזניות LG True Tone (מקור LG)

בעוד שאוזניות ה-True Tone החדשות של LG לא נראות מרשימות במיוחד על הנייר ולא מצטרפות לטרנד אוזניות TWS ANC מסננות הרעשים הנוכחי, החברה שמה דגש גדול עם איכות האודיו של האוזניות החדשות המגיעות עם טכנולוגיית האודיו של Meridian Audio מה שצפוי להבטיח איכות שמע גבוהה במיוחד.

LG לא מסרה צפי זמינות או מחיר לאוזניות ה-True Tone החדשות של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים