הוכרז: Acer Swift 5 – מחשב נייד ראשון עם מעבד Tiger Lake של אינטל

נייד Acer Swift 5 מדגם SF514-55 (מקור אייסר)

חברת אייסר (ACER) ערכה אירוע מקוון במהלכו הכריזה על נייד ה-Acer Swift 5 מדגם SF514-55 בעל מסך 14 אינץ’, שצפוי להגיע באופן מפתיע למדי עם מעבד ה-Tiger Lake מהדור ה-11 של אינטל. מעבד שעדיין לא הוכרז רשמית על ידי אינטל עצמה.

ה-Swift 5 מצטרף לניידי הגיימינג מסדרות ה-Nitro ו-Preadator של החברה, כשהוא מגיע עם מסך 14 אינץ’ ביחס מסך-גוף של 90% עם שוליים דקים במיוחד. המסך עצמו יגיע עם תמיכה במגע וציפוי זכוכית גורילה אנטי מיקרוביאלית. אייסר מייעדת את הנייד בעיקר למשתמשים בדרכים, כאשר הוא מגיע בעיצוב דק במיוחד של 14.95 מ”מ ובמשקל של פחות מק”ג בזכות גוף עשוי מגנזיום-ליתיום קל משקל.

בעוד שהמפרט הטכני המלא של הנייד עדיין לא זמין, הוא צפוי לשלב מעבד Tiger Lake של אינטל, יחד עם הכרטיס הגרפי המובנה Xe של יצרנית השבבים. תינתן גם אפשרות לשילוב כרטיס ה-GeForce MX 350 היעודי של nVidia יחד עם 16GB זיכרון פנימי ואחסון SSD בנפח של עד 1TB. בעוד שהחברה לא מסרה את אורך השימוש בסוללת ה-56Wh של הנייד, מעבר ל”שימוש של יום שלם”, הנייד צפוי לתמוך בטעינה מהירה שאמורה לספק 4 שעות שימוש בטעינה של 30 דקות בלבד.

נייד Acer Swift 5 מדגם SF514-55 (מקור אייסר)

פרט “קטן”, כמו סדרת מעבדים שעדיין לא הושקה, לא יעצור את חברת אייסר מלקחת את תואר המחשב נייד הראשון בעולם עם מעבד Tiger Lake. אם מתעלמים מבעיה קטנה זו, מגלים נייד קל שצפוי להיות עוצמתי במיוחד עם תג מחיר סביר למדי של החל מ-1000 דולר. נותר רק לראות את ביצועי מעבדי ה-Tiger Lake של אינטל בפועל כשיכרזו רשמית.

 נייד ה-Swift החדש צפוי להיות זמין למכירה בחודש אוקטובר הקרוב במחיר של החל מ-1000 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים