הדלפה: עיצובו המלא של ה-Galaxy Watch 3 נחשף עם חלקים ממפרטו

Samsung Galaxy Watch 3 (תמונה: gsmarena) Samsung Galaxy Watch 3 (תמונה: gsmarena)

בשעה שאת ה-Galaxy Watch 3 עתידה סמסונג לחשוף רק בחודש הבא, המדליף המוכר Evan Blass אינו מעוניין להמתין למועד ההכרזה וחושף כבר עכשיו את התמונות הרשמיות של השעון. התמונות המודלפות מציגות את השעון מחלקו האחורי והקדמי, כשזה מופיע בגרסתו העשויה מפלדת אל-חלד בדומה לדגם הראשון.

אודות עיצובי של השעון, אנחנו יכולים לראות כי על מסגרתו נמצאים 2 כפתורים בולטים חדשים, זאת לעומת הכפתורים הקודמים שהיו כמעט באותו הגובה של המסגרת. מעבר לכך, מסגרת המסך המסתובבת עתידה להמשיך גם לדור העדכני, כך שחובבי הפיצ’ר שהלך לאיבוד בדגמים החדשים ישמחו לשמוע על חזרתו.

Samsung Galaxy Watch 3 (תמונה: gsmarena)
Samsung Galaxy Watch 3 (תמונה: gsmarena)

בחלקו האחורי של השעון סמסונג מצרפת מעט ממפרטו הטכני, ושם נוכל להבחין בכך שהשעון מגיע עם עמידות בפני מים תחת תקן 5ATM, בנוסף לעובדה שהאחרון משתמש בזכוכית מסוג גורילה גלאס DX, מגיע עם GPS מובנה ועמיד בפני נפילות בתקן הצבאי MIL-STD-810G. מנגד, נציין כי כל הפיצ’רים המוזכרים לעיל קיימים גם בדור הנוכחי של השעון, כך שלא מדובר במאפיינים חדשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לעומת הדור הנוכחי, ה-Galaxy Watch 3 עתיד לכלול 8 גיגה-בייט של נפח אחסון לעומת 4 ב-Galaxy Watch, בשעה שזיכרון העבודה יעמוד על 1 גיגה-בייט וייתכן כי יוצע גם בגרסה נוספת המגיעה עם זיכרון עבודה גבוה יותר עקב העובדה שהדור הנוכחי מגיע בזוג גרסאות המציעות 768 מגה-בייט או 1.5 גיגה-בייט של זיכרון עבודה. לצד המאפיינים הללו, השעון יצויד גם בחיישן לניטור קצב הלב ולבדיקת א.ק.ג.

כמו כן, השעון יגיע בזוג גרסאות של 41 ו-45 מ”מ, בזמן שהגרסה המוזכרת ראשונה תציע מסך בגודל 1.2 אינץ’ וסוללה בקיבולת 247 מיליאמפר/שעה, בעוד שהגרסה השנייה תגיע עם סוללה בקיבולת 340 מיליאמפר/שעה ומסך בגודל 1.4 אינץ’. עוד בגזרת השמועות נוכל לספר על אפשרות לחיבור לרשת הדור הרביעי (LTE), לצד שימוש מערכת ההפעלה Tizen OS בגרסה 5.5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים