רמקול ה-Beosound A1 דור 2 האלחוטי והחכם של B&O מגיע לישראל

רמקול Beosound A1 דור 2 (מקור B&O)

חברת ביקונקט טכנולוגיות, יבואנית מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים והיבואנית הרשמית של Bang & Olufsen בישראל , השיקה את רמקול ה-Beosound A1 מהדור השני בישראל, רמקול נייד חכם המגיע עם זמן סוללה של עד 18 שעות ותמיכה בעוזרת הקולית אלקסה של אמזון.

הדור השני של רמקול ה-Beosound A1 מגיע בעיצוב של המעצבת הדנית Cecile Manz, עם גוף דק וקל יותר לעומת הדגם המקורי, כשהוא שומר על רצועת העור המוכרת של B&O ומגיע בצבע שחור או אפור. הדגם החדש מוסיף תמיכה בעוזרת הקולית אלקסה של אמזון ו-3 מיקרופונים מובנים, אך מאחר ולרמקול אין חיבור WiFi או סלולר מובנה הוא משמש למעשה אמצעי קלט למכשיר הסלולרי ולא כ”רמקול חכם” רגיל.

בעוד הרמקול מגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP68 בדומה לדגם הקודם, ההבדל הגדול בגרסה החדשה של ה-A1 מגיע במבנה הפנימי המשופר שלו, הכולל וופר בגודל 3.5 אינץ’ וטוויטר בגודל 0.75 אינץ’, כאשר כל אחד מהם מחובר למגבר Class D נפרד בעוצמה של 30W. לפי B&O, סוללת ה-3000mAh המובנית אמורה להספיק לשימוש של עד 18 שעות בעוצמת שמע “רגילה” של 70dB, כאשר ניתן להגדיל את זמן השימוש לעד 48 שעות על ידי הורדת עוצמת השמע ל-55dB.

רמקול Beosound A1 דור 2 שחור (מקור B&O)

רמקול ה-Beosound A1 דור 2 זמין למכירה בארץ בצבע אפור (Grey Mist) ושחור (Black Anthracite) במחיר של 990 ש”ח, מחיר הדומה למחירו בחו”ל העומד על 250 אירו, כאשר הרמקול מגיע עם אחריות לשנתיים ושירות VIP מקומי.

עם תג מחיר של כמעט 1000 ש”ח, לא מדובר על הרמקול הנייד הזול ביותר בשוק, אך מאחר ומדובר על רמקול B&O ניתן לומר בקלות כי הוא יצליח לספק איכות אודיו גבוהה וחזקה במיוחד בזכות צמד מגברי D 30W המובנים שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים