האם EA תוציא משחקים מלאים לפייסבוק?

משחקים הם כבר לא נחלתם של בנים משועממים וחסרי-חברים בגיל תיכון. בשנים האחרונות יותר ויותר משחקי רשת הופכים לפופולאריים בקרב כמעט כל קהל-יעד אפשרי, החל מילדות בנות 10 וכלה בקשישים בני 80.

EA מבינה כנראה שהטרנד הזה לא עומד להיפסק בזמן הקרוב. לכן היא רכשה לפני כשלושה חודשים את אחת מהשחקניות הבולטות בתחום המשחקים ברשתות חברתיות – Playfish – תמורת סכום משוער של 300 מיליון דולר.

אתמול הגיע השלב המתבקש הבא, כאשר נשיא חטיבת EA Sports פיטר מור אמר בראיון לרשת התקשורת Blomberg “אתם תראו אותנו בפייסבוק, ממשיכים קדימה”. זו הייתה תשובתו לשאלה על עתיד כותר הפוטבול Madden NFL. לפי CNET, בלוגר בשם ניק או’ניל ציטט גורם עלום-שם בחברה שהסכים להרחיב את הדיבור בנושא ולהבטיח כי כאשר הנשיא מדבר על “המשך” למשחק הפוטבול בפייסבוק הוא אינו מדבר על היכולת לפרסם את תוצאות המשחקים שלכם ברשת החברתית, אלא על גרסא קלה של המשחק שתרוץ מתוך האינטרנט בזמן אמת.

פרטים נוספים לא ידועים ברגע זה, אך ניל וידיארתי מאתר ה-Social Times כותב שהאפשרות האידיאלית היא השקת משחק תלת-ממדי מלא המבוסס על פלטפורמת משחקי-הרשת Unity, כמו משחק הטניס מבוסס-הדפדפן שהחברה שחררה בגרסת בטא לפני כשבוע. אם התחזית האופטימית הזאת תתממש – יכול להיות שהיא תוביל מגמה למשחקים “רציניים” נוספים באינטרנט, כאשר המשחק יהיה חינם והרווח יבוא לחברות ממכירת בונוסים וירטואליים.

האם זה נראה לעוד מישהוא כמו חלום ורוד מדי?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים