מותג האוזניות 1MORE מגיע לישראל

1MORE

מותג האוזניות הסיני 1MORE, אחד ממותגי האודיו המקושרים לחברת שיאומי (Xiaomi), מגיע לארץ בייבוא רשמי של חברת דוגית, שתציע 7 דגמי אוזניות שונים של 1MORE – חוטיים, אלחוטיים ואלחוטיים באמת (TWS) שיתאימו לשלל צרכי המשתמשים במחיר של החל מ-50 ש”ח.

בעוד שחברת 1MORE אינה מוכרת במיוחד בשוק הישראלי, מדובר על אחד ממותגי האודיו החדשים שהצליח לקטוף לא מעט פרסים על האוזניות של החברה, בהם פרסי החדשנות של כנס CES, פרסי העיצוב RedDot ו-iF Design ועוד, עם מכירות של למעלה מ-38 מיליון אוזניות ב-4 השנים האחרונות.

בשלב הראשון החברה תציע 7 דגמי אוזניות בישראל בהם אוזניות ה-TWS מדגם ה-1MORE True Wireless ANC, אחד מדגמי הדגל של החברה המגיע עם סינון רעשים מובנה, כאשר בנוסף אפשר יהיה למצוא את אוזניות ה-TWS מדגם Stylish True Wireless המגיעות ב-4 צבעים שונים ואוזניות הגיימינג האלחוטיות Spearhead VR.

איתי יחזקאל, מנהל מותג 1MORE בדוגית, אמר כי:

1MORE נולדה עם משימה ברורה: לספק לאוהבי מוסיקה, צעירים או מבוגרים, חווית האזנה ברמה הגבוהה ביותר. החברה הוכיחה את איכות מוצריה ואת עמידותם. היא משווקת את מוצריה לעשרות אלפי חנויות ברחבי העולם במחירים המספקים מקסימום ערך למחיר.

אוזניות ה-1MORE החדשות זמינות למכירה בהחל במחיר של 50 ש”ח:

  • דגם 1MORE Piston Fit In-Ear Blue – במחיר של 50 ש”ח.
  • דגם 1MORE iBFree Sport Bluetooth – במחיר של 199 ש”ח.
  • דגם 1MORE True Wireless Earbuds מיני – במחיר של 249 ש”ח.
  • דגם 1MORE Spearhead VR BT In-Ear – במחיר של 299 ש”ח.
  • דגם 1MORE Stylish True Wireless – במחיר של 399 ש”ח.
  • דגם 1MORE Dual Driver ANC Pro Wireless – במחיר של 699 ש”ח.
  • דגם 1MORE True Wireless ANC – במחיר של 849 ש”ח.

כניסה של מותג אוזניות נוסף לשוק הישראלי מגדיל את האפשרויות שעומדות בפני הצרכן, כאשר ההצלחה העולמית של 1MORE ושיתוף הפעולה עם שיאומי, בעבורה החברה מעצבת חלק מדגמי האוזניות, מצביעים על כך שמדובר במותג אודיו איכותי במיוחד עם פרסי העיצוב והחדשנות אותם המותג הצליח לאסוף בשנים האחרונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים