HTC Flyer ב-100 דולר? כנראה שלא

 

לרגע היה נדמה שגל צניחת המחירים של הטאבלטים יוצא משליטה. הפעם זה ה-HTC Flyer, שעד לחודש שעבר עלה 500 דולר, שהופיע עם התג מחיר החדש של הטאבלט ברשת Best Buy – רק 99.99 דולר. ניסיון להיפטר מהמלאי? כנראה שעדיין לא.

גל ההוזלות החל באוגוסט עם HP כשהיא מכרה בהפסד את עודפי ה-TouchPad. במחיר 99 דולר, גם החלטתה של HP לנטוש את מערכת ההפעלה WebOS, עליה המכשיר מבוסס, לא הצליחה לפגוע במכירת החיסול. המהירות בה נחטף מלאי המכשירים העצום הדהימה את השוק וגרמה לחברות רבות להוזיל את מחירי הטאבלטים שלהן. בראש החברות כמובן אמזון עם ה- Kindle Fire שמחירו 199 דולר. הטאבלט החדש שלה יצא לשוק בנובמבר, ועד כה הזמינו ממנו במכירה מוקדמת מעל ל-250,000 מכשירים (לפי TechCrunch). בעקבות ההוזלות גם הטאבלט PlayBook של יצרנית הבלאקברי RIM ירד לאחרונה מ-$500 ל- $300.

ה- HTC Flyer כבר ירד, בדומה ל-PlayBook, למחיר 300 דולר מייד לאחר השקתו. כעת, לאחר ההוזלה מתחת לקו ה-$100 וחיסול כל מלאי מכשירי ה-HTC Flyer, מתברר שהמחיר הוא בעצם תקלה. דיווח של liliputing מעדכן שמדובר בטעות בעידכון המחיר, ושבחברה לא מתכוונים ככל הנראה לכבד את ההזמנות שכבר בוצעו במחיר הנ”ל. ואם אתם בארצות הברית, היינו מצייתים להמלצת TechCrunch – לרוץ לחנויות Best Buy ולנסות להספיק לקנות לפני שהרשת תעדכן את כל הסניפים הקטנים על התקלה במחיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים