אמזון חושפת עגלת קניות חכמה שיודעת מה שמתם בתוכה

Amazon Go צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת אמזון חשפה היום חלק נוסף באסטרטגיית הקנייה החכמה והאוטומטית אותה החלה עם רשת החנויות הפיזיות Amazon Go. מדובר בעגלת קניות חכמה, ה-Dash Cart, שיודעת לזהות אילו מוצרים אתם מכניסים לתוכה ואף לשקול אותם, זאת על מנת שתוכלו לבצע רכישות בחנויות ללא צורך במעבר בקופה כלל. חישוב עלות סל הקניות שלכם יחושב אוטומטית והחיוב יתבצע דרך חשבון האמזון שלכם.

עגלת הקניות מציגה גישה מעט שונה למה שראינו מאמזון עד כה. חנויות ה-Amazon Go מתבססות על מגוון חיישנים ומצלמות הפזורים ברחבי החנות, מה שמאפשר לכם פשוט לצאת מהחנות עם מוצר ותחוייבו באופן אוטומטי. עגלת ה-Dash Cart כוללת את כל החיישנים בתוכה ולא מסתמכת על כאלו חיצוניים. על העגלה מסך קטן המסתכנרן עם רשימת הקניות שלכם בשירות Alexa ואף יוצגו שם מבצעים ואפשרות לסריקת קופונים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עגלת קניות חכמה Dash Cart, מקור: אמזון

עם הגעת הלקוח לחנות, הוא ייקח עגלת קניות אליה יתחבר באמצעות קוד QR אותו תסרקו בטלפון. הסריקה תחבר את חשבון האמזון שלכם לעגלה וכך יהיה מעקב על מה שתכניסו לתוכה ובכמה תחוייבו. החיוב יתבצע לאחר מעבר במסלול מיוחד המיועד לעגלות Dash Cart, שבסיומו תשלח לכם הקבלה למייל עם פירוט החיובים. לפי התיאור של השימוש בעגלה, ניתן להבין שמדובר בתהליך שיכול להשתלב גם בחנויות מסורתיות יותר ולחיות לצד קופות רגילות.

העגלות החכמות של אמזון צפויות להיות משולבות בחנויות החדשות שתפתח החברה במהלך 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים