סמארטפון הגיימינג Lenovo Legion יציע טעינה בהספק 90W ומסך 144 הרץ

Lenovo Legion Gaming Smartphone (תמונה: XDA) Lenovo Legion Gaming Smartphone (תמונה: XDA)

את מותג ה-Legion מבית לנובו אנחנו בעיקר מכירים מסדרת המחשבים שלה, אך כעת החברה לוקחת את השם המוכר ומשייכת אותו לסמארטפון גיימינג מתוצרתה אשר יציע טעינה סופר-מהירה בהספק של 90 וואט לצד מסך בקצב רענון גבוה של 144 הרץ. עם זאת, זוג המאפיינים הללו הם רק ההתחלה עבור המכשיר, כשזה כולל גם מצלמת סלפי במיקום ייחודי, מסך ללא גבולות ועוד.

בגזרה הרשמית של הפרטים, לנובו מאשרת כי המכשיר יכלול מסך בקצב רענון של 144 הרץ לצד מערך קירור הכולל זוג פסי נחושת הכוללים נוזל בתוכם, בעוד שאלו יושבים לצד 14 נקודות ייעודיות למעקב אחר הטמפרטורה הפנימית של המכשיר. כמו כן, החברה חשפה את חזיתו של הסמארטפון, כשזה מציג חזית נטולת מגרעות עם שוליים דקיקים המקיפים את המכשיר מכל צד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לגזרת ההדלפות, כאן אנחנו מגלים כי סמארטפון הגיימינג המוזכר יגיע גם עם 3 רמקולים מרכזיים, כש-2 מהם במסגרתו העליונה והראשון בחלקו התחתון. את מצלמת הסלפי לנובו ממקמת במסגרת הימנית של המכשיר, כך שזו תישלף החוצה מהצד. בנוסף, ידוע לנו כי המכשיר עתיד לכלול גם רכיב רטט משופר להענקת פידבק איכותי.

כיאה לסמארטפון גיימינג, נמצא כאן גם את מערכת השבבים Snapdragon 865, יחד עם רכיב אחסון מהיר מסוג UFS 3.0 וזיכרון עבודה מסוג LPDDR5. כמו כן, המכשיר יגיע עם 3 מצלמות בחלקו האחורי, כשהראשית מביניהן תציע רזולוציה של 64 מגה פיקסל, בעוד שהמשנית תגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל וזו תצלם בזווית רחבה. מצלמת הסלפי הנשלפת תציע רזולוציה של 20 מגה פיקסל.

גופו של ה-Lenovo Legion יציע למשתמשיו זוג מחברים מסוג USB Type-C, אך רק המחבר התחתון יאפשר טעינה מהירה בהספק של 90 וואט. על פי לנובו, הטעינה המדוברת תביא את המכשיר מ-0 ל-100 ב-30 דקות בלבד. קיבולת הסוללה תעמוד על 5000 מיליאמפר/שעה, כך שזו אמורה להעניק לנו זמני שימוש ארוכים לצד יכולות הטעינה המהירה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים