גוגל משלבת את שירותי הפרודוקטיביות השונים בממשק ה-Gmail החדש

ממשק ה-Gmail המאוחד החדש (מקור גוגל)

חברת גוגל (Google) הכריזה על איחוד כלי הפרודוקטיביות השונים שלה לממשק ג’ימייל (Gmail) חדש ומאוחד בעבור לקוחות ה-G Suite העסקיים שלה. ממשק ה-Gmail החדש משלב את שירותי המייל, משימות, שיחות וידאו, אופיס ועוד אל ממשק אחיד ומשופר שיהיה זמין בצורה רחבה עד סוף השנה הנוכחית.

ההכרזה החדשה של גוגל מגיעה במועד מוקדם יותר מהתכנון המקורי של החברה, זאת לאחר שהממשק החדש הודלף לרשת, דבר שהכריח את גוגל לחשוף את ממשק ה-Gmail החדש, אשר מאחד את שירות שירות שיחות הוידאו Meet, שירותי המסרים Chat (לשעבר Hangouts) ו-Rooms, אחסון הענן Drive, ניהול המשימות Tasks ופתרונות ה”אופיס” של החברה Docs/Sheets/Slides אל תוך חלון ה-Gmail המוכר.

השינוי החדש של גוגל מגיע בניסיון להפוך את Gmail החדש וה”מאוחד” לכלי שיוכל להתחרות בשירותי ה-Slack ו-Microsoft Teams ככלי תקשורת פנים ארגוני המשלב את כלל השירותים במקום אחד למעבר מהיר ונוח בין כולם, זאת בניגוד למצב הקיים בו הכלים הופרדו לממשקים שונים. החברה תציג שיפורים נוספים לכלים ליצירת זרם עבודה טוב יותר בעבור הלקוחות העסקיים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ממשק ה-Gmail המאוחד החדש (מקור גוגל)

השינוי החדש לא מוגבל רק ל-Gmail בגרסה המקוונת שלו, כאשר החברה הציגה גרסה משודרגת גם לאפליקציית ה-Gmail הסלולרית, שתאפשר גישה מהירה לשירותי ה-Gmail, Chat, Rooms ו-Meet מתוך האפליקציה עצמה.

שילוב השירותים השונים מאפשר למשתמשים מיזוג נוח של האפשרויות השונות הקיימות כבר היום, כאשר הם יוכלו להעביר קבצים בצורה נוחה יותר ישירות להודעות מייל או צ’אטים קבוצתיים, להתחיל שיחות וידאו מהודעות מייל ועוד הרבה אפשרויות נוספות שדורשים כיום מהמשתמשים לעבור בין הממשקים השונים הקיימים של שירותי גוגל, ממשקים שאוחדו עכשיו תחת מעטפת ה-Gmail.

ממשק אפליקציית ה-Gmail המאוחד (מקור גוגל)

בעוד שהשינויים החדשים מכוונים בעיקר כלפי המשתמשים העסקיים של החברה, אפשר להניח כי גם המשתמש הרגיל יזכה ליהנות מחלק מהשיפורים אותה החברה מציגה כעת, כשכבר עכשיו שירות ה-Gmail קיבל שילוב טוב יותר של שירות שיחות הוידאו Meets של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים