צפו בוידאו: כך נראה ה-Galaxy Note 20 מכל צדדיו

Galaxy Note 20

סדרת ה-Galaxy Note 20 של סמסונג תיחשף באופן רשמי רק בתחילת החודש הבא, אך כבר כעת אנו יודעים לא מעט אודות הדגמים השונים שירכיבו אותה. וידאו חדש שמפרסם המדליף אוון בלאס (evleaks@) חושף את מכשיר הנוט 20 מכל צדדיו, כשהוא מאשר את עיצובו המלא של סמארטפון הדגל הבא של היצרנית הדרום קוריאנית.

בדומה לעיצוב סדרת ה-Note 10 מהשנה הקודמת, גם בסדרת ה-Note 20 החדשה אנו רואים את חור מצלמת הסלפי שממוקם בחלקה העליון של מרכז התצוגה. על גבי המסגרת הימנית ניתן לראות את כפתור ההפעלה-כיבוי ואת כפתורי השליטה בווליום, כאשר על גבי המסגרת התחתונה ניתן לראות סימן לכך שעט הסטיילוס S-Pen ימוקם בצד השמאלי של הטלפון.

מערך הצילום הראשי המופיע בגב המכשיר מציג שלוש מצלמות “בלבד”, אך כפי שראינו בתמונות מודלפות בעבר, דגם ה-Note 20 Ultra יכלול גם חיישן נוסף, אשר ככל הנראה יהיה מיועד לתפיסת עומק או עבור צילומי מאקרו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: סמסונג)

במפרטו הטכני של ה-Galaxy Note 20 אנו צפויים למצוא מסך בגודל 6.5 אינץ’ בעל קצב רענון סטנדרטי של 60 הרץ, מערכת שבבים מדגם Exynos 990 של סמסונג, זיכרון בנפח 12GB RAM, רכיב אחסון בנפח 256GB וסוללת 4,300mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק 18W.

את הפרטים הסופיים והרשמיים אודות מכשיר ה-Galaxy Note 20, והדגמים הנוספים שיגיעו לצידו בסדרה החדשה, תחשוף סמסונג באירוע Unpacked שתערוך ב-5.8.2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים