דיווח: סדרת ה-Asus ZenFone 7 תגיע עם ה-Snapdragon 865 Plus

שלט ASUS (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

עבר זמן מה מאז שמענו לאחרונה על מכשירי הדגל המרכזיים של ASUS, כשהמכשיר האחרון בסדרה אותו הציגה היה ה-ZenFone 6 וזה כלל מסך מקצה לקצה ללא מגרעת, יחד עם מערך צילום מסתובב וסוללה בקיבולת גדולה. כעת, ASUS חוזרת לגזרת ההדלפות ודיווח חדש מספר לנו כי האחרונה עובדת כבר ברגעים אלו על סדרת ה-ZenFone 7.

הדיווח העדכני מגלה לנו כי סדרת ה-ZenFone 7 תכלול זוג מכשירים, כשהראשון מביניהם ייקרא זנפון 7 והשני יזכה לשם זנפון 7 פרו. המכשיר המוזכר ראשון עתיד להשתמש במערכת השבבים Snapdragon 865 מבית קוואלקום, בעוד שהמכשיר השני ישתמש במערכת השבבים Snapdragon 865 Plus המציעה תדר ריצה גבוה יותר לצד שיפורים נוספים.

בנוסף, דגם הזנפון 7 הסטנדרטי עבר דרך משרד ה-NCC ושם נחשף כי קיבולת הסוללה של המכשיר תעמוד על 5000 מיליאמפר/שעה בדומה לדגם הזנפון 6, כך שישנו סיכוי כי דגם הפרו בסדרה הבאה יכלול סוללה גדולה אף יותר. עם זאת, המעבר דרך המשרד מאשר לנו כי בחזיתו של המכשיר יככב מסך בגודל 6.7 אינץ’ אשר סביר להניח כי ייפרס מקצה לקצה.

כמו כן, ייתכן כי רזולוציית התצוגה תעמוד על +Full HD, בעוד שקצב הרענון צפוי להסתכם ב-120 הרץ והפאנל הנמצא מאחורי הקלעים יתברר כ-AMOLED. לצד הפרטים הללו, הדיווח חושף כי הזנפון 7 יתמוך בטעינה מהירה בהספק של 30 וואט, תוך שימוש ב-16 גיגה-בייט של זיכרון עבודה לדגם היקר ביותר יחד עם 512 גיגה-בייט של נפח אחסון.

תאריך הכרזתם של המכשירים אינו ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים