הוכרז: ASUS ROG Phone 3 – סמארטפון גיימינג עם מסך 144Hz ו-16GB RAM

ROG Phone 3 (תמונה: ASUS) ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)

באירוע מקוון שערכה היום (ד’, 22.7) הכריזה אסוס (ASUS) באופן רשמי על סמארטפון גיימינג חדש, ה-ROG Phone 3, אשר מגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 865 Plus ומערכת קירור ייעודית, מסך בקצב רענון גבוה וזמן תגובה של 1ms, סוללת ענק בקיבולת 6,000mAh ורכיבים נוספים שיהפכו את המשחק במובייל לחוויה טובה, דרך מערך אודיו מתקדם ואביזרי גיימינג נלווים.

סמארטפון הגיימינג החדש מגיע עם לא מעט שדרוגים על פני קודמו בסדרה, ה-ROG Phone 2 שהוצג היום לפני שנה בדיוק, כאשר הפעם בוחרת ASUS להציג שני דגמים בסדרה החדשה, האחד יהיה ספינת הדגל וייקרא ASUS ROG Phone 3 ואילו השני ישוייך למיתוג הביניים של החברה בתחום הגיימינג ויענה לשם ROG Phone 3 Strix Edition, כאשר דגם ה-Strix יגיע עם מפרט דומה, אך יציע תדרי עבודה נמוכים יותר של המעבד, זיכרון מופחת של 8GB RAM “בלבד” ורכיב אחסון קטן יותר של 256GB.

ROG Phone 3: מסך 144Hz וזמן תגובה 1ms

המסך של המכשירים בסדרת ה-ROG Phone 3 שומר על גודלו בהשוואה לדגם הקודם בסדרה, כך שנקבל תצוגת 6.59 אינץ’ המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 6, אך מעבר לגודלו הזהה לזה של ה-ROG Phone 2, ישנם עדכונים רבים בצד המסך. פאנל התצוגה הוא AMOLED ומציע תמיכה בתקן +HDR10 ו-DCI-P3, עם דיוק צבעים ברמת Delta-E < 1.

קצב רענון גבוה שמגיע עד 144 הרץ, זאת לעומת 120 הרץ בדור הקודם. גם קצב דגימת מקבל שדרוג, עם דגימת נגיעה של 270Hz, שתספק על פי החברה ביצועים טובים עד פי שניים ושהות של 25 מילישניות בלבד, זאת לעומת 50 מילישניות בדור הקודם. לבסוף, ישנה תמיכה גם בזמן תגובה של 1ms.

ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)
ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)

מפרט, ביצועים ומערכת קירור

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את מערכת השבבים המתקדמת Snapdragon 865 Plus, זו מיוצרת בתהליך 7nm ומשלבת מודם 5G מובנה ותמיכה בקישוריות WI-FI 6 ובלוטות’ 5.1 שיעזרו לשמירה על קישוריות ברמה גבוהה לרשתות תומכות. פלטפורמת העיבוד של קוואלקום כוללת תמיכה גם ב-Snapdragon Elite Gaming, מצב בו נוכל להשתמש על מנת להעצים את הביצועים בזמן משחקים, כאשר ASUS מוסיפה לכך את מצב התוכנה X-Mode, שמאפשר להתאים באופן ידני את הגדרות המערכת לפי הצרכים של המשחק בו תשחקו.

בצד העיבוד כוללת הפלטפורמה מעבד 8 ליבות בתדר מירבי של 2.84GHz עבור דגם ה-Strix, ושדרוג ל-3.1GHz כאשר מדובר בספינת הדגל ROG Phone 3. לצד המעבד נוכל למצוא גם זיכרון מהיר מסוג LPDDR5 בנפח של 16 גיגה-בייט (או 8 לדגם ה-Strix), כאשר בצד האחסון משלבת ASUS במכשיר רכיב מהיר מסגו UFS 3.1 בנפח של 512 גיגה-בייט (או 256 לדגם ה-Strix).

בצד הסוללה נמצא קיבולת של 6,000mAh, שנתמכת על ידי מנגנונים חכמים לחיסכון בחיי הסוללה וביטול עבודה ברקע של יישומים נבחרים בזמן משחק על מנת להוסיף לחיסכון, ומציעה תמיכה בטעינה מהירה בהספק 30W. בנוסף, קיימים זוג חיבורי USB-C המשמשים לטעינה והעברת נתונים, האחד ממוקם בצד המכשיר ותומך בטעינה מהירה דרך חיבור USB 3.1 Gen 2, אשר דרכו ניתן לחבר גם תוספים לסמארטפון, והחיבור השני ממוקם בתחתית ותומך ב-USB 2.0 וטעינה מהירה (PD 3.0).

ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)
ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)

לשם שיפור חווית המשחק מעדכנת ASUS את חיישני המגע בטלפון, כך שמערכת ה-AirTrigger 3 החדשה תאפשר רגישות מדוייקת יותר לכפתורי המגע המופיעים בצידי המסך של הטלפון, עם תוספת של תמיכה במחוות החלקה והדמיית כפתורים להמחשת שליטה במשחק ברמת קונסולה, עם עד 6 איזורים לכפתורי מגע לשליטה טובה יותר במשחקים ואפשרות הגדרה ידנית של הכפתורים הרלוונטים.

כדי לצנן את המכשיר בזמן משחק ממושך, הוסיפה ASUS ל-ROG Phone 3 את מערכת הקירור GameCool 3 המבוססת תא איוד, זו תאפשר לשמור על רמת ביצועים גבוהה לזמן ממושך וללא פגיעה בחווית המשחק. למערכת זו מוסיפה החברה גם תוסף לקירור, AeroActive Cooler 3, זה נצמד לאביזר חיצוני של מאוורר שניתן להצמיד לטלפון כדי להגביר את זרימת האוויר סביב המכשיר.

משני צידי המכשיר ניתן למצוא 4 מיקרופונים לסינון רעשים ורמקולים שיעבדו יחדיו בסטריאו, כמו גם תמיכה בתקן aptX של קוואלקום לשיפור איכות האודיו על גבי בלוטות’, כאשר דרך עזר חיצוני בדמות ה-AeroActive Cooler 3 ניתן לקבל גם תוספת של חיבור 3.5 מ”מ לאוזניות ומעמד (Kickstand) שיאפשר להעמיד את הטלפון על השולחן.

אביזרים נוספים שמציעה ASUS עבור הטלפון כוללים:

  • ROG Kunai 3 – בקר שליטה עם כפתורים פיזיים למשחק
  • ROG Lightning Armor Case – כיסוי עם תאורה לטלפון
  • ROG Clip – לחיבור הטלפון לבקרי שליטה נבחרים
  • TwinView Dock 3 – לחווית משחק בשני מסכים
  • Mobile Desktop Dock – חיבור למסך חיצוני או טלוויזיה ושליטה באמצעות מקלדת ועכבר
ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)
ROG Phone 3 (תמונה: ASUS)

מערך הצילום ב-ASUS ROG Phone 3

בגבו של סמארטפון הגיימינג החדש של ASUS נוכל למצוא מערך צילום משולש, הכולל מצלמה ראשית בעלת חיישן 64 מגה-פיקסל של סוני (IMX686), זאת יחד עם מצלמת 13 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה במיוחד של 125 מעלות ומצלמת מאקרו בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל.

בקדמת המכשיר נוכל למצוא מצלמת סלפי בעלת חיישן 24 מגה-פיקסל.

מחירים

דגם ה-ASUS ROG Phone 3 עם 16GB RAM ו-512GB אחסון במחיר 1,099 אירו

דגם ה-ASUS ROG Phone 3 עם 12GB RAM ו-512GB אחסון במחיר 999 אירו

דגם ה-ASUS ROG Phone 3 Strix Edition עם 8GB RAM ו-256GB אחסון במחיר 799 אירו


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים