כל הפרטים מההכרזה על Galaxy Note 20: עיצוב, מפרט טכני ומחירים

Galaxy Note 20 (תמונה: Samsung) Galaxy Note 20 (תמונה: Samsung)

לצידו של מכשיר הדגל הנוצץ גלקסי נוט 20 אולטרה, סמסונג הציגה היום (ד’, 5.8) את מכשיר ה-Galaxy Note 20, אשר לוקח לא מעט מהמאפיינים הכלולים עם אחיו הגדול ומנגיש אותם לקהל עם מחיר זול יותר. עם דגם הנוט 20 נקבל את עט הסטיילוס S Pen, מסך מקצה לקצה, מערך צילום משולש וסוללה בקיבולת כמעט זהה, לצד לא מעט שינויים אותם סמסונג ביצעה על מנת ליצור הבדל לא קטן בין השניים.

עיצוב ה-Galaxy Note 20

בבחינת עיצובו הכללי של ה-Galaxy Note 20 לצד ה-Galaxy Note 20 Ultra, ניתן להבחין מיד כי השנה סמסונג לא עומדת לייצר זוג מכשירים זהים מבחינת עיצובית והם יהיו שונים גם מבחינת המפרט. הדבר הבודד אותו סמסונג משאירה כפי שהוא בקטגוריית העיצוב הוא עט הסטיילוס (S-Pen) אשר מגיע עם זוג המכשירים.

כבר בחזיתו נוכל להבחין בהבדל הראשון, כאשר כאן מדובר במסך שטוח בגודל 6.7 אינץ’, זאת לעומת התצורה המקומרת אותה מציעה החברה בדגם האולטרה. עם זאת, בחלקו העליון והאמצעי ניתן להבחין בחור המצלמה, כשאת התצוגה עצמה מקיפים שוליים מעגליים. גם לעומת הגלקסי נוט 10, נוכל להבחין בקלות כי סמסונג נפרדת מהקו העיצובי הברור והחד שלה לסדרת הנוט עם הגלקסי נוט 20 הסטנדרטי, כשהיא מחליפה אותו לטובת עיצוב בעל פינות מעוגלות יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לגבו של המכשיר, כאן נמצא מערך צילום משולש ללא מצלמת פריסקופ בתוך מודול מלבני, בשעה שגם המודול המכיל את מערך הצילום כולו קטן יותר. מסגרתו הימנית של המכשיר כוללת את כפתורי ויסות הווליום יחד עם כפתור ההדלקה והכיבוי המתיישב היישר מתחתיהם, בעוד שבמסגרת השמאלית ניתן למצוא רק פס אנטנה בודד.

המסגרת העליונה והמסגרת התחתונה לא מוצגות בתמונות שנחשפו, אך כפי שעשתה סמסונג בדגמים האחרונים, גם כאן לא נמצא באף אחת מאלו שקע אוזניות בגודל 3.5 מ”מ. מידותיו של המכשיר נפרסות לאורך של 161.6 מ”מ, יחד עם רוחב של 75.2 מ”מ, עובי של 8.3 מ”מ ומשקלו עומד על 192 גרם. רוכשי המכשיר יוכלו להשיג אותו בצבעים Mystic Black, Mystic Bronze ו-Mystic Green.

Galaxy Note 20: מפרט טכני

בחזרה לגזרת המפרט הטכני, כאן נוכל לספר כי הנוט 20 מגיע עם מסך 6.7 אינץ’ שטוח בעל פאנל מסוג Super AMOLED Plus, ברזולוציה של +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים, אשר תומך בתקן +HDR10. צפיפות הפיקסלים במסך עומדת על 393 פיקסלים לאינץ’, בזמן שקצב הרענון מסתכם ב-60 הרץ ומתחת לפאנל עצמו ניתן יהיה לפתוח את המכשיר באמצעות סורק טביעות אצבע מסדרת ה-Ultrasonic של קוואלקום.

חלקת הביצועים של המכשיר מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 865 Plus במידה ואתם רוכשים את המכשיר בארצות הברית או בסין, ועל מערכת השבבים Exynos 990 בכל שאר העולם, וכמובן שגם בישראל. מערכת ה-Exynos 990 מיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר, כשהיא כוללת זוג ליבות מסוג Mongoose M5 בתדר מירבי של 2.73 גיגה-הרץ, לצד זוג ליבות חזקות מסוג Cortex-A76 בתדר מירבי של 2.50 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A55 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. את מערכת שבבים זו ניתן למצוא גם בסדרת ה-Galaxy S20 ברגעים אלו, וישראל צפויה להיות בין המדינות שיקבלו אותה.

ריבוי המשימות בסמארטפון יתבצע באמצעות שילוב 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.0, כאשר גרסת ה-5G של המכשיר, שלא צפויה להגיע לישראל בשלב זה, מציעה גם אפשרות של 8GB RAM ו-128GB אחסון. סמסונג מציעה שתי גרסאות של הנוט 20, אחת מהן מציעה חריץ אחד לכרטיס nano SIM וחריץ נוסף להרחבת זיכרון עם כרטיס microSD, בעוד הגרסה השנייה מציעה תמיכה ב-Dual SIM, כשאחד המיקומים מאפשר שימוש להרחבת זיכרון במקום כרטיס ה-SIM השני.

בנוסף, סמסונג מבססת את המכשיר על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, יחד עם ממשק המשתמש One UI 2.1 המתלבש מעל. את כל העניינים מניעה סוללה בקיבולת 4300 מיליאמפר/שעה, כשזו תומכת בטעינה חוטית מהירה בהספק של 25 וואט, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C, וכן בטעינה אלחוטית בהספק של 15 וואט ובטעינה אלחוטית הפוכה בהספק של 9 וואט.

Galaxy Note 20 (תמונה: Samsung)
Galaxy Note 20 (תמונה: Samsung)

בניגוד לדגם האולטרה, הדגם הסטנדרטי זוכה בעט סטיילוס (S-Pen) משודרג גם כן, אך לא זהה לחלוטין. עט הסטיילוס הנמצא בדגם ה-Galaxy Note 20 מציע זמן תגובה של 26 מילישניות, לעומת 9 מילישניות בדגם האולטרה. אומנם, גם כאן נזכה לפונקציונליות המגיעה עם העט, כך שנוכל להמיר הערות היישר מאפליקציית ה-Samsung Notes למצגות ב-Power Point או למסמכים ב-Word, להדגיש ולכתוב הערות על גבי קבצי PDF ולארגן את המסמכים בנוחות עם ספרייה חכמה חדשה. כמו בדגמים הקודמים של החברה מאז ה-Note 9, גם כאן נמצא תמיכה במחוות מהאוויר עם העט.

עוד בדומה לדגם האולטרה, גם גופו של ה-Galaxy Note 20 עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68, בעודו תומך בפתיחת הנעילה באמצעות סריקת פנים סטנדרטית ומגיע עם תמיכה בבלוטות’ 5.0. עם זאת, נמצא פה גם תמיכה ב-Wi-Fi 6, בחיבור אלחוטי למערכת ה-DeX, ב-NFC ובזוג כרטיסי סים לצד eSIM. לבסוף, נמצא כאן גם את היכולות החדשות של סדרת הנוט לסנכרון אוטומטי עם תוכנת הפתקים OneNote ושילוב פרויקט ה-xCloud אשר מציע הזרמת משחקים לסמארטפון.

המצלמות ב-Galaxy Note 20

מערך הצילום הממוקם בחלקו האחורי של הסמארטפון ומשלב 3 מצלמות:

  • חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 ותמיכה בייצוב אופטי (OIS).
  • חיישן משני ברזולוציית 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 לצילום בזווית רחבה של 120 מעלות.
  • חיישן שלישי ואחרון ברזולוציית 64 מגה פיקסל, עם עדשת טלפוטו המאפשרת גישה לזום אופטי עד פי 3 ודיגיטלי עד פי 30 דרך מפתח צמצם f/2.0, כאשר גם כאן נמצא תמיכה בייצוב אופטי (OIS).

במכשיר נוכל להסריט ברזולוציה של 8K, כאשר מצלמת הסלפי מגיעה ברזולוציה של 10 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, פוקוס אוטומטי ויכולת הסרטה ברזולוציית 4K.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy Note 20 תשווק סמסונג בישראל החל מה-10 באוגוסט עבור הרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת והחל מה-20 באוגוסט עבור כל השאר. המכשיר יושק בצבעים אפור, ברונזה וירוק. מחיר המכשיר באנגליה עומד על 849 פאונד (כ-3,800 ש”ח) עבור גרסת ה-4G עם 256GB אחסון ו-949 פאונד (כ-4,250 ש”ח) עבור גרסת 5G עם אחסון בנפח 256GB.

לישראל תגיע רק גרסת ה-4G של ה-Galaxy Note 20, עם 8GB RAM ואחסון של 256GB. סמסונג ישראל טרם חשפה את המחיר בישראל, זה צפוי לעמוד סביב 3,500 ש”ח.

לרכישת המכשירים: KSP \ אייבורי \ באג


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים