אכזבה: סמסונג וגוגל מודיעות על ביטול אירוע ההכרזה של ה-Nexus Prime ו-ICS

איזו אכזבה! סמסונג וגוגל הודיעו על דחייתו של אירוע ההשקה של מכשיר ה-Nexus Prime ומערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 4.0 Ice Cream Sandwich. האירוע שהיה אמור להתרחש בשבוע הבא, 11.10 במהלך כנס CTIA 2011, לא יתקיים ומועד חדש ייחשף בקרוב.

רק לפני מספר שעות זכינו להצצה ראשונה למערכת ההפעלה ICS ולמכשיר הנקסוס פריים בוידאו ברור, אולם התגובות חלוקות לגבי ההתרשמות ממנו. בהודעה שהחברות מסרו יחדיו נכתב:

“סמסונג וגוגל החליטו לדחות את הכרזת המוצר ב-CTIA. אנו מסכימים כי זהו לא הזמן המתאים להשקת מוצר חדש. תאריך חדש ומיקום (לאירוע) ייחשפו בקרוב”

מנכ”ל גוגל לשעבר, אריק שמידט, אישר כי היורש ל-Nexus S יושק עד נובמבר ואנו מאמינים לו, ככה שציפייה למכשיר לא תהיה עוד ארוכה. ההודעה המפתיעה מגיע כנראה בגלל התנגשות ההכרזה עם תאריך פוטנציאלי להלוויתו של סטיב ג’ובס, שלהזכירכם נשיא גוגל – אריק שמידט, היה מקורב אליו מאוד בזמן שהיה בדירקטוריון אפל. למרות הסיכסוך בין החברות, נראה שמתכוונים לשמור על מידת אנושיות ובצדק.

כמובן שלצד ההשארה העיקרית שהעלנו כאן, ניתן לחשוב על כל מיני ספקולציות אחרות, כמו הרצון של גוגל וסמסונג לשפר את המכשיר עוד קצת. לשנות בו דברים מהותיים לאחר הכרזת ה-iPhone 4S, כמו ששינת כמעט לגמרי את ה-Galaxt Tab 10.1 אחרי השקת ה-iPad 2. למרות הכל, אנו מאמינים כי החליטו פשוט להיות בני אדם ולכבד את האיש שהיה בעל תפקיד מפתח בהבאת התעשייה הזו למה שהיא היום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים